FİNAL

1.9K 113 62
                                    

Sehun
Canım abim
Grafik tasarımcısı oldu. Bence işinde gayett iyi ve Luhan'la iyi giden bir ilişkileri var. Her ne kadar birbirlerini sevselerde evlilikten korkuyorlar. Evlilik aşkı öldürür falan filan.
Ama onları çok seviyorum Lu abime iyi geliyor.

Baekhyun
Chanyeol'un kazığından sonra kendini derslere ve bize verdi.
Sahte sevgilisi Heechul ile bir süre sonra ayrıldı. Çünkü oda biliyordu ki  Chanyeol onu aldatsa bile kalbi Chanyeol,e aitti.
Ne Chanyeol'e geri döndü ne başka birine gitti.
Veeee Şuan Anaokulu öğretmenliği yapıyor.

Chanyeol
Ne kadar Baek'e kendini affettirmeye çalışsada olmadı ve birsüre sonra baba olduğunu öğrendi. Doğum sırasında İrene'i kaybetti ve kızına hem annelik hem babalık yapıyor.
Benden küçük bir sır, O her ne kadar olgunlaştığını düşünsede hala eski kepçük Yeol.


Kimyeon_8  Namı değer suho
Başarılı bir fotoğrafçı oldu ve aslında o bana aşık değildi kkkkkkk sadece model olarak kullanıyordu.
Suho iyiki varsın.

Kris
Şuan ruh ve sinir hastalıkları hastanesinde.
Babasının  annesini öldürmesi ve ona psikolojik baskı  uygulaması sonucunda delirdi.
Ona kızamıyorum yaşadıkları kolay değil.
Kris lütfen iyi ol.

Kai
Ona diyecek birşey bulamıyorum çünkü o tarifi imkansız biri ve Mina'ya çok iyi bir baba,
Bana çok iyi bir eş.
Evet evlendik ve bir kız çocuk evlat edindik.

Mina
Canım kızım seni çok ama çok seviyorum. İleride çok güzel bir kız olacağına güvenim tam.
İyiki varsın küçük prensesim.


Bizim hikayemiz fake hesaptan mesaj atmamla başladı.

-Kim Kyungsoo

Final💦Umarım final'i beğenmişsinizdir ve hikaye hoşunuza gitmiştir

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.












Final💦
Umarım final'i beğenmişsinizdir ve hikaye hoşunuza gitmiştir.
Hatalarım varsa affola
Sizi sevirümmm😭🥀






🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈

Auu |KaiSooHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin