8....

128 11 0
                                    

Ось і минуло два тижні, я чекала Кріса в будинку. Приготувавши вечерю, я переодягнулася в плаття

 Приготувавши вечерю, я переодягнулася в плаття

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.

Ось це червоне

,  накрутила трохи волосся

,  накрутила трохи волосся

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.

і підфарбувалася .

-Ну все красуня, сподіваюся Кріс оцінить

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.

-Ну все красуня, сподіваюся Кріс оцінить .

Знову думки вголос .І ось уже 19:00 машина під'їхала з неї виходить  мій чоловік.

-Як же я нудьгував по дому.
- Ось так виходить ???
-Ахахаха не ображайся і по тобі нудьгував.
- Я приготувала вечерю, і так як ти себе почуваєш ???
- Знаєш навіть краще ніж зазвичай)

Хлопець засміявся і почав поїдати приготоване м'ясо .

-Як же смачно, мені потрібна така дружина.
- Мені дуже приємно що тобі сподобалося .
-Підемо  на верх?
-Зараз, я приберусь і прийду .

Кріс піднявся на вгору .Зробивши всі справи на кухні я піднялася в спальню .Кріс лежав на ліжку і якщо чесно це був уже не той Кріс ,  його погляд говорив сам за себе "всі дівчата  повинні бути мої! ".Він підійшов до мене, притиснувши мене  до стіни, він дивився на мене пожираючим поглядом .І тут по моєму тілу пройшлось  тисячу мурашок , він узяв свою лодоню і доторкнувся мого лиця,  мене  охопили відчуття страху, але все ж я сама цього хотіла  . Якимось чином ми опинилися на ліжку. Мою шию обжігали пристрасні поцілунки пенетратора залишаючи невеличкі  засоси на моєї шиї .Я стягнула з нього толстовку .Він посміхнувся і слідом полетіло моє плаття .

-Мені продовжувати? сказав Кріс з якимось страхом в очах .

Я лише кивнула у відповідь, і закрила очі .

-Я хочу що б і ти попрацювала, я сам себе не хочу роздягати 😏.

Він поклав мою руку собі в область живота . Я страсно  стягнула з нього штани , він дражнив він мене, звичайно, не на шутку, а його тіло було чудовим . Тепер я розумію дівчат які намагалися переспати з ним вдругий раз .Він різко кинув мене на ліжко і притягнув мене до себе знову ця посмішка, таке відчуття що я його черговий трофей .А що відбувалось ви зрозуміли .....
....

Лягла я на ліжко без сил .

-Ти не пошкодувала про це?
- Та я пошкодувала! Тому що не дала тобі тоді після вечірки
- А ти нічо  така для першого разу.

Він повернувся до мене спиною, вона була в подряпинах

-Вибач.
-Нема за що вибачення просити, я дуже радий що ти отримала задоволення, бувала що деякі телиці ревали .
- Ну мені було не дуже то і боляче.
-Треба поміняти постільну.

Я лише посміялася.
- Може залишимо на пам'ять?
-І в рамочку?
-Ахахах  Ок 😂.

Я  притулилася до Кріса і заснула, як же я люблю його мій самий  дорого чоловічок .Але я і не думала що буде далі .....
А далі...

■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■
Усім привіт 🤚
Вибачайте що  так довго неписала  бо у мене навчання. 😥📚
Постараюсь писати більше.💜
Дякую що ви зі мною далі буде дуже цікаво....😨
■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■

Ти тільки мій💫💫💫Where stories live. Discover now