Ez a történet, Sapphiamur (YouTube csatorna) műve.
Én szimplán átváltoztattam egy történetbe és magyarul írom meg.
A videóban biztos több érzelmet kelt fel bennetek, hisz az eredeti Yoongi hangja hallható.
Aki inkább hallgatná Yoongi hangját és olvasná a feliratot, nézné a képeket közben, az kattintson a videóra.
❎⛔❎⛔❎⛔❎⛔❎⛔❎⛔❎⛔❎⛔
Viszont! Figyelem, ez tényleg CSAK erős-idegzetűeknek ajánlom!!!
A videónál ezt a kérést SZIGORÚAN betartani!
❎⛔❎⛔❎⛔❎⛔❎⛔❎⛔❎⛔❎⛔
Ez egy kitalált történet. Semmi a valóság. Az egész szituáció sem valódi.Kezdjük.
________________________________________
Hello. Min Yoongi, Suga vagyok.
Szóval, ma..
Ma van az évfordulója.
Pontosan két éve, történt.
Néha, ... nehéz elhinni, hogy ez a valóság és ez az egész valóban megtörtént és nem egy álom.
Az emberek azt mondták, hogy meg vagyunk átkozva.
Ha ismerték volna a teljes történetet.. Máshogy álltak volna hozzá.
Akkoriban... tényleg elhittük, hogy a világ tetején vagyunk. Hogy mi vagyunk a legjobbak.
Micsoda kibaszott vicc.
A legviccesebb dolog az, hogy én azt hittem, hogyha valamelyikünk nem bírja a nyomást, akkor az én leszek.
És nem Ő. Egyáltalán nem Ő.
Nem Jiminie.
Egy dolog Jiminieről:
Ő nem félvállról csinálta a dolgokat.Ő mindig a tökéletesre igyekezett. Perfekt szeretett volna lenni.
Mindig erőltette magát.Szóval amikor a dolgok nem terv szerint mentek... Ő csak még jobban erőltette magát.
Először azt gondoltuk, hogy csak az egyik fellépése miatt szomorú.
Mindig észrevette a saját hibáit.
De ahogy telt az idő, felfigyeltem valamire.
Észrevettem, hogy nagyon megváltozott.
Túl sokat gyakorolt és a stressz miatt nem aludt jól.
A legtöbb étkezést is kihagyta, egyedül ettem a többiekkel.
Jinnel együtt, próbáltam vigyázni rá.
Jin is és én is féltettük az egészségét.
Mindegy volt, mit csináltunk, mit mondtunk neki. Ő sosem hallgatott ránk.
Végül, a fáradtság kivette az illetékét.
Az egyik fellépésünk alatt, Jiminie összeesett a színpadon és kórházba kellett vinni.
"Úgy hiszem, az emberek nem veszik észre, mi az ára a hírességnek. Akármilyen információ rólad, pozitív vagy negatív, ki lesz nagyítva az ezerszeresére. Mindenki megtudja és kezdesz túl sokáig fókuszálni a negatívra és hirtelen nem találod a kiutat."
ESTÁS LEYENDO
Yoongi vallomása
FanficFIGYELEM! CSAK ERŐS IDEGZETŰEKNEK! (18+) KOMOLYAN VENNI! Ez eredetileg nem az én sztorim, hanem csak lefordítottam és átalakítottam egy videót egy történet formájába.