„Dnešní večer byl fajn. Musíme si to zase někdy zopakovat." Řekla, když jsme se zastavili před jejím domem.
„Jo, to určitě musíme." Usmál jsem se a dal jí pramínek neposedných vlasů za ucho. Byla tak krásná. Chodili jsme spolu už tři měsíce, ale já se jí pořád nemohl nabažit.
„Nechceš jít na chvilku dál?" Podívala se na mě nahoru. Byla takový prcek a to se mi líbilo. A byla tak křehká. Měl jsem pocit, že ji musím pořád ochraňovat.
„Tak dobře, ale jenom na chvilku. Zítra jdu do práce."
„Jistě." Uculila se a začala šátrat v kabelce a vytáhla klíče. Otevřela dveře do svého malého, ale útulného domečku a já vešel. Zavedla mě do svého malého obýváčku a stáhla mě k sobě na pohovku. Na nic jsem nečekal a okamžitě jsem ji přitáhl k sobě a ochutnal její rty. Na tohle jsem čekal celý večer. Sedla mi na klín a okamžitě mi začala polibky oplácet. Rukama jsem sjel na její boky a dál se věnoval jejím rtům. Vjela mi rukou do vlasů a malinko za ně zatahala. Jemně jsem jí skousl spodní ret, zajel rukama pod její tričko a začal rukama putovat po jejím těle.
„Miku..." Zašeptala a chtěla se ode mě odtáhnout, ale já to nedovolil. Přitáhl jsem ji k sobě ještě víc a dál pokračoval. Jednou rukou jsem vyjel po jejích zádech a narazil na rozepínání její podprsenky.
„Miku dost!" Položila ruce na mojí hruď a odtáhla se ode mě. Zrychleně jsem dýchal a díval se na ni zmateně.
„Annie, no tak..." Pokusil jsem se ji k sobě přitáhnout zase, ale ona zavrtěla hlavou a zvedla se ze mě.
„Ne, víš jak na tom jsem."
„To říkáš vždycky..." Zavrčel jsem a prohrábl si rukou vlasy.
„Jo, protože se pořád nic nezměnilo."
„Jasně, takže ty tři měsíce, co spolu chodíme jsou por tebe nic. Hezký!"
„Ty víš, že to tak není."
„A jak to tedy je?"
„Vždyť víš..."Šeptla a koukla se smutně jinam.
Povzdychl jsem si a stáhl si ji k sobě na klín. Přitulila se ke mně.„Prostě jsem se v minulosti spálila a nechci, aby se to opakovalo. Chci si být prostě jistá, že tohle je jiný. Že ty jsi jiný. Že jsi pro mě ten správný."Podívala se na mě smutně. Ochranitelsky jsem ji obejmul a líbnul ji do vlásků.
„Já vím, zlato. Promiň, nechtěl jsem, aby si byla smutná. Dokážu ti, že jsem jiný než on, ano?" Kývla a položila si hlavu na moje rameno.
***
Stál jsem za barem a leštil jsem skleničky, než se sem nahrnou první zákazníci. Dneska jsem musela být v práci dlouho a štvalo mě to, protože to znamenalo, že dneska se neuvidím s Annie.
„Nazdárek, kolego!" Vytrhla mě ze samoty Kim, která právě vešla do baru.
„Koukám, že ty jsi tady všechno už připravil, takže máme ještě chvilku volno." Řekla a zašla se dozadu převléknout. Podíval jsem se za ní a usmál se. Kim byla úplný opak Annie. Kim byla vysoká černovláska, která byla ráda středem pozornosti a ráda se seznamovala s lidma. To Annie byla malinká blondýnka, která si spíš sedla někam do poklidné kavárny, se svou kávou a dobrou knihou,a zachumlala se do svého svetru, který byl tak o číslo větší. Vlasy měla skoro pořád v drdolu, což byla škoda, protože její vlasy byly krásné. To Kim nosila spíš upnuté oblečení, které zvýrazňovalo její postavu a svoje vlasy měla skoro pořád rozpuštěné.
„Tak co, Miku. Co budeme dělat, než otevřeme?" Koukla na mě Kim a prohrábla si vlasy.
„Hm...co si takhle dát skleničku, nebo dvě? Dnešek bude dlouhý." Popadl jsem flašku whisky a připravil rovnou dvě skleničky.
„Jo, to beru." Uculila se Kim a mezi tím, co já jsem naléval, pustila rádio.
Poda jsem jí jednu skleničku a druhou jsem pozvedl.
„Tak na co?"
„Na dnešek." Pronesla Kim, ťukla si se mnou a hned do sebe kopla pití a já ji hned následoval.
„Dáme ještě jednu rundu." Pronesl jsem a hned začal nalévat další a hned jí skleničku a rovnou podal. Kopli jsme do sebe další. Kim položila skleničku a opřela se o pult. Dívala se na mě a jemně si skousla spodní ret.
„Myslím, že máme ještě trošku času."
„Jo, to asi jo." Řekl jsem a sjel ji pohledem. Jasně, mám Annie, ale to ještě neznamená, že si nemůžu prohlédnout hezkou holku, ne? Jenže Kim to nejspíš pochopila špatně. Přitáhla si mě k sobě za tričko a dlouze políbila. Chtěl jsem se odtáhnout, jenže ona se ke mně ještě víc namáčkla a já nemohl odolat. Vydechl jsem do úst a začal jí polibky oplácet. Vysadil jsem jí na bar a Kim mi obmotala svoje nohy kolem pasu. Jemně jsem jí skousl spodní ret a pak svoje polibky přesunul k jejímu krku. Věděl jsem, že tohle není správné, ale v tu chvíli ten chtíč byl silnější, než já. Ani jsem neslyšel, že se otevřely dveře, dokud jsem neuslyšel svoje jméno.
„Miku?!" Zněla zděšeně, ale zároveň naštvaně. Strnul jsem a pomalu zvedl hlavu, i když jsem už přesně věděl, koho tam uvidím.
YOU ARE READING
Annie
Short StoryCo všechno se může stát, když je Váš život naprosto dokonalý a vy uděláte jednu jedinou chybu?