Capitolul 2

4 0 0
                                    


Era data de 1 Septembrie,Frunzele isi schimbase culoarea de la verdele acela frumos si vesel in culori tritste,gri,auriu,maro si rosu aprins ca focul !

Ma plimbam pe strada cand le-am vazut pe insuportabile de surori Bazon,cele mai mari scorpi din oras,am auzit ca odata Renata s-a culcat cu unul la doar 12 ani,ce fata poate face ceva de genul acela ,eu eram inca virgina dar clar nici una din ele nu era !

Bianca si Renata era fetele vedeta din oras,aveam o traditie in oras,ca odata pe an toti copii de la scoala  Yakir Regina sa se intalneasca in padurea orasului,un loc intunecat si umed care semana cu padurea amzoniana sa mearga si sa arda o piesa vestimentara care si-o cumparase cu un an in urma sa implinesca varsta acuala cum ar fi daca acum am 16 ani trebuia sa aduca ceva ce mi-aam cumparat la varsta de 15 ani ,inainte cu un an dupa cum spusesem si trebuia sa tragem la sorti cine sa fie regina focului,se facea un tron imens din lemne vopsite in portocaliu ,portocaliul inseamna onestitate asta insemna ca trebuia sa fim merue oneste una cu cealalta si mai mereu una dil ele era aleasa regina ,nu stiu cum poate erau vrajitoare,Renata avea rasul de vrajitoare !

-Buna Celia,wow ce bine areti ai mai slabit cumva,a nu doar mi se pare esti la fel de grasa,si ti-a aparut cumva si barba,poate esti barbat si noi nu stim !

-Nu Renata nu sunt barbat!

-Ha ha stiu,era rasul ei insupotabil de vrajitoare !

-Buna,aparuse el si ochii lui frumosi!

-Buna,si tu esti cavalerul care  mi-a salvat prietena presupun!

-Cred ca da!

-Vorbesti cu ea spuse surorile!

-Da,nu mi-a putea face o favoare si sa imi areti unde este magazinul Jasmin albastru?

-AAA da este magazinul principal urmeazama !

-Auzi la ea si-a gasit si ea iubit spuse ele!

Am plecat si le-am ignorat complet pe surorile Bazon,erau socate,nimeni nu le mai ignorase pana atunci!

In timp ce ne plimbam el se uita in pamant dar se uita si la mine si imi mai zambea apoi se uita din nou in pamant  am povestit despre faptul ca se mutase in vila de peste drum,o vila  mare

cu 3 etaje si 15 camere  era foarte mare!

-Cred ca te coasta foarte mult !

-Da,dar nu este o problema 

-De zambesti mereu cand ma vezi!

-Fiindca esti frumoasa!

-Ti se pare!

-Imi plac ochii tai albastri sunt asa de frumosi ca niste cristale !

-Multumesc,apoi am zambit!


Cand am ajuns la magazin ne-am uitat unul la celalat atent ,clar ii placea si lui de mine !

-Deci mergi la Yakir Regina?

-Da,vei merge si tu?

-Da ,am auzit ca sunt mai multe fete decat baieti in scoala ?

-Da sunt doar 13 baieti si 120 de fete !

-Deci orasul vostru e blestemat,chicotise el!

-Nu,cred!

-Pot veni cu tine,nu cunosc pe nimeni!

-Desigur!

-Uite iti dau numarul meu de telefon!

-Perfect,mai vorbim!

-Clar!

M-au uitat o ultima data la el apoi  am plecat,s-a uitat la mine si s strigat!

-Esti frumoasa!

-Ok!

Asta a fost un moment ciudat spre penibil spre fericire le simteam pe toate!


Am ajuns acasa si mi-am pregatit mancare mama era plecata la serviciu i-ar fratele meu 

la tata in Germania,Berlin vedeti am inclus si numele unei tari cunoscute !

M-am pus pe scaun si am baut din  cafea !

Triunghi amoros :CeliaWhere stories live. Discover now