Capitolul 4

3 0 0
                                    



Era cald,dupa cum spusesem urma sa ma intalnesc cu Alexadru ,sa imi vada fratele.

Ma tot gandeam la Andrei,ce se va intampla cu el va ajunge sa fie arestat,sigur va scapa cu basma curata ,tatal lui conducea  fabrica de  sticla de la noi din oras si detinea si cateva fast fooduri din orase mari cum ar fi Beijing,Londra sau Roma.

Andrei era un magar,asemenea fetelor,baieti  din orasul nostru aveau un ritual ,trebuiau sa isi aleaga o fata cu care trebuiau sa danseze iar daca baiatul si fata dansau perfect dansul respectiv,baiatul era nominalizat pentru regele balului si viitor primar al orasului,el si Taisa au gresit vreo 2,3 pasi si alt baiat fusese ales ca rege al balului si viitor primar

 Eduard,un baiat palid si slabanog,cam nepopular cu un an in urma ,pana ce devenise viitorul rege al balului si viitor primar,ritualul se facea odata la 11 ani .

Poate de aceea era  Andrei nervos fiindca isi pierduse din popularitate si sansa sa devina cel mai impotant barbat din oras.

Dupa ce parcursesem drumul lung ajunsesem la Alexandru,care avea o masina foarte scumpa,nu o mai vazuzem vreodata un bmw seria 3.

-Buna

-Buna Alexandru!

-Ce faci?

-Nu prea bine ti-am mai spus 

-Da,stiu.

-Este bolnav,are cancer 

-Pot sa il vad ?

-Desigur

Se uita la el cu atentie,apoi se uita fix in ochii lui,ochii ii devenise atuncii caprui,oare doar mi se parea sau chiar se intampla asta ?

Dar clar doar mi se parea fiindca in cateva secunde se schimbase la loc.

Dupa ce se uitase la,se uita apoi la mine si apoi imi luase mainile in mana lui.

-Esti asa de frumoasa Celia!

-Multumesc.

-Se uitase apoi mi le stranse tare si ma sarutase eram in apropiere de un pin,am inceput sa ne sarutam apoi ,am inceput sa ii masez muschi masivi ,fratele meu se uita la noi,dupa cateva secunde m-am tras inapoi si i-am spus :,,nu aici"!

A inceput ploaia ,ziua senina a devenit neagra si urata.

Am plecat la o plimbare cu masina  si am facut roata orasului apoi am plecat inapoi acasa l-am asat pe fratele meu si mi-a spus ca ne vom mai plimba.

Am vazut intregul oras ,ne-am plimbat pana seara ,apoi am ajuns  in adancul paduri,acolo

am inceput sa ne sarutam pasional si sa ii atingh muschi,saruturile au inceput sa plece de pe gura pe gat,si mai departe.

Stelele straluceau deasupra noastra,era inca cald,ploaia se oprise,i-am tras sus tricoul,avea niste muchi masivi era bine facut,luna stralucea deasupra noastra !

-Ai observat luna plina?

-Ce nu!

-Imediat s-a speriat si si-a tras tricoul inapoi ,dar inainte de asta am vazut ca parul de pe abdomen si maini ii aparea apropae peste tot ,ii se facuse monospranceana.

-Trebuie sa plecam.

-Nu,de ce?

Ochii ii se faceau din nou caprui,apoi a inceput totul transformare lui in aceea creatura hidoasa.

Triunghi amoros :CeliaWhere stories live. Discover now