Alya isminde bir kız vardı güzeller güzeli bir kızdı kahverengi gözleriyle kumral düz saçlarıyla 163 boyuyla ışıl ışıl parlıyordu.
Burak yakışıklı mı yakışıklı çok tatlı mavi gözlü sarı yzun saçlı yanını kazıtmış . Gerçekten ama gerçekten çok yakışıklıydı .
İkiside lise üçe gidiyordu . Daha önceden tanısıyolardı. Çünkü lise birde sevgili olmuşlardı . Ama Alya Burakla zorla çıkmıştı . Çünkü Melis ve Duru adında iki tane arkadaşı vardı ve eğer çıkmazsa Alyayla bir daha konuşmıyacaklarını söylemişlerdi . Alta ve Burak tam tamına 6 ay boyunca sevgili olmuşlar.
O günden sonra sadece birbirlerine selam veriyorlardı . Tamı tamına 2 sene geçmişti ve Alya Burağı hala unutamamıştı . Hala içten içe seviyordu. Onunla karşılaştıkça ona karşı duyguları daha da artıyordu . Alya şöyle düşünüyordu , alya hala burağın kendisinden hoşlandığını düşünüyordu.
.
.
.
.
Alyanın ağızından
Sabah bir sesle gözlerimi açtım . Telefon çalıyordu Şevval arıyordu , benim en yakın dostumdu
Daha fazla çalmadan açtım
- Alo ! Alya
- Efendim Şevval
- Hala uyuyomusun ? Okula geç kalıyoruz tam 10 dakikadır seni evinin önünde bekliyorum kanka
Direkt telefonu kapadım ve saate baktım zilin çalmasına 10 dk vardı . Hemen rutin işlerimi halledip evden çıktım şevval beni bekliyordu. Şevvalin koluna girdim ve koşmaya başladık .
Sınıfa gelmiştik ama nefes nefeseydik . Biz girdikten hemen sonra hoca sınıfa girmişti .