Çok sinirliyim..
Jimin çökmüş bir haldeydi. Taehyung'un yokluğu onun dengesini bozmuştu. Canını çok yakmıştı sevdiği. Onu affedebilirdi. Yanına gelip öpüp,özür dileyip sarılsa bir ihtimal affedebilirdi.
Kendini toplayıp Taehyung'la gittiği yere gitmeye karar verdi. Uçurum kenarı... Oraya çok sık giderlerdi. Tae orayı özellikle seçmişti. Çünkü ölüme yakın olmak hoşuna gidiyordu.
***
Arabayı durdurdu Jimin. Gelmişti sonunda. Ama beklemediği birşey ile karşılaştı. Karşısında beklemediği biri gördü. Kafası eğikti ve şapkası vardı. Taehyung'a biraz benziyordu.
Jimin büyük şaşkınlıkla ilerledi o kişiye. Ne hareket ediyor ne de birşey söylüyordu... Tam önünde durdu. Ama o yine birşey yapmadı. Taki Jimin konuşana kadar.
-Kimsin sen? Burda ne arıyorsun?
Dedikten sonra bir hıçkırık sesi duyuldu. Önündeki ağlıyordu. Aniden Jimin'e sarıldı ve ağlaması şiddetlendi. Kafasını boynuna koyup derin bir nefes aldı. Sonra o cümleleri söyledi...
-Ben geldim Jimin. Geri döndüm sevgilim..-T-taehyung döndün. Tanrı aşkına döndün!
Jimin sevdiğine sıkı sıkı sarılıp etrafında döndürdü. Hem mutluluktan ağlıyordu hemde gülüyordu.
Şuan ikisininde kalpleri tekrar yandımıştı. Onların aşkları kendileri gibi ölümsüzdü..
Valla bırakmıcaktım ama dedim konu kalmadı. Belki 2. Hikayeyi yaparım belki yapmam. Ama büyük ihtimalle yaparım. Smut neden yapmadım çünkü bazı kişiler diyor uke şu olsan fln ondan
Sizi seviyorum~❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
You are only mine || vmin
Vampiros"Bizim hikayemiz, aşkın acılarını ve ödüllerini anlatıyor. Asla bir sonu olmayacak."