41. Glamour + dodatek

134 8 0
                                    

@glamouruk:  Najnowsze wydanie magazynu!  A w nim między innymi bohaterowie okładki @mickaelasimpson @bradleywillsimpson opowiedzą o swojej letniej miłości, dzięki której obchodzą dziś 2 rocznicę ślubu! Zajdziecie tu również 59 stylizacji oraz top...

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

@glamouruk: Najnowsze wydanie magazynu! A w nim między innymi bohaterowie okładki @mickaelasimpson @bradleywillsimpson opowiedzą o swojej letniej miłości, dzięki której obchodzą dziś 2 rocznicę ślubu! Zajdziecie tu również 59 stylizacji oraz top 10 fryzur! To wszystko u nas już teraz!

2 361 29 likes- 47 291 comments

#####

*DODATEK*

wywiad z Mickaelą i Bradleyem

D- dziennikarz
M- Mickaela
B- Bradley

Losy tej pary to romantyczna, pełna wzruszenia i pasji miłość. Nie zawsze było jak jak z bajki. Ich związek za każdym razem budował mocniejsze fundamenty aż wreszcie zbudowali swoje królestwo zwane rodziną!

D: Mamy zbliżający się okres świąteczny co jest doskonałym powodem na wspominki z wakacji. Bo to właśnie w wakacje 6 lat temu się poznaliście i od tamtego momentu coś się wydarzyło. Jak to wyglądało z waszej perspektywy?

M: Ja zwykle nie zwracałam uwagi na ludzi, których mijałam na ulicy czy też w innych miejscach. Ale tamtego dnia zrobiłam wiele rzeczy, które tak wprawiły mnie w dumę, że chodziłam cały dzień z podniesioną głową. No i ten jeden dzień wystarczył żebym spojrzała. A jak już spojrzałam to się dopatrzyłam. Szedł przystojny, dobrze zbudowany mężczyzna. Ale najdziwniejsze w tej sytuacji było to co wdarło się do mojej głowy zanim zakodowałam całą jego osobę. Pomyślałam wtedy "Boże dziewczyno, tyle właśnie takich ludzi przechodzi obok Ciebie codziennie a ty oglądasz kuźwa kamienie! ". Później już wariowało mi w głowie od niego.

B: No, co tu dużo mówić. Przechodzi obok ciebie taka istota to aż robisz się z waty. Jak zobaczyłem ją w tym stroju kąpielowym w promieniach słońca, jej włosy unoszone przez lekki podmuch wiatru i jej piękne, brązowe oczy to o mały włos nie zemdlałem.

D: Wiedzieliście, że to coś jest jak miłość od pierwszego wejrzenia?

B: Zdecydowanie tak. Można to do tego porównanać.

M: Myślę, że w tamtym momencie nie byłam jakoś w stanie tego odczuć. Owszem, spodobał mi się, zresztą nie ma się co dziwić bo pewnie nie tylko mi! Ale nie zdawałam sobie z tego w tamtym momencie sprawy.

D: Do momentu aż...

M: Do momentu aż tego samego wieczoru spotkaliśmy się na imprezie odbywającej się na plaży. Wierz mi, był taki seksowny. Nie mogłam oderwać praktycznie od niego wzroku. Był jak Bóg!

Instagram The Vamps cz.III |ZAKOŃCZONE|Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz