פרק 2

95 5 0
                                    

בפרק הקודם " ירדתי למטה והרעש החזק של העקבים נשמעו ברחבי הבית ואז ראיתי את אבא שלי מדבר עם מישהו אבא שלי קרא לי האיש שהיה שם הסתובב וזה . . . אן תכירי אלרום השומר ראש שלך ??

נקודת מבט אלרום

קמתי בבוקר התארגנתי התלבשתי בחליפה התעזתי בושם ויצאתי היום הראשון שלי בתור מאבטח מתחיל עכשיו  . נכנסתי למכונית שלי ונסעתי לבית של אבי קופר הבוס שלי .             כעבור חצי שעה הגעתי לבית משפחת קופר העוזרת בית פתחה לי ונכנסתי אבי [ אבא של אן ] קיבל את פניי ונכנסנו למשרד שלו הוא ישב בכיסא שלו ישבתי בכיסא מולו . ואבי  אמר טוב אז התפקיד החדש שלך כמו שהבנתה אתה תהיי השומר ראש של בתי תקבל 20,000 בחודש פעם בשבוע יום חופש וכמובן חדר שינה ומקלחת צמודה .       ואמרתי יותר נכון שאלתי מתי אפשר להתחיל ?
ולחצנו ידיים   , והוא אמר בהצלחה ובוא תכיר את מי שתשמור עלייה .                                 יצאנו מחוץ למשרד ושמעתי רעש של עקבים ואז אבי אמר אן בואי תכירי את השומר ראש שלך . .

נקודת מבט אן

ואוו מאיזה קטלוג הוא יצא חשבתי לעצמי שלום אמרתי והושטתי את ידי הוא לחץ את ידיי מה השם שלך שאלתי בנימוס אלרום לוי ענה לי ושתק  .
טוב אבא ביי נשקתי לו ללחי ואמרתי לו אני יוצאת למשרד ובצהריים אני נפגשת עם אמה ביי אמרתי מהר כדאי שהוא לא יצמד אליי .      והוא בא אחריי איזה עצביים נכנסנו לאוטו אחרי נסיעה של שעה הגעתי לבניין במעלית  אני ואלרום יצאנו מהמעלית והמזכירה הזונה הזאת שראתה את אלרום פתחה את המחשוף והוציא את הסיליקון שלה החוצה צחקתי לעצמי וזרקתי לעבר המזכירה השנייה תכיני לי קפה ולעברה כמה הטיפול עלה לך ואגב את מפוטרת וצחקתי בלב אלרום ניסה שלא ליצחוק אבל פלט חיוך קטן וחזר לפנים הקשוחות שלו  . רוזי קפה אמרתי לה פעם שניה כי היא כנראה שכחה והיא הנהנה והוסיפה מישהו נמצא במשרד שלך והוא מאובזר ואלרום הסתכל עליי מוזר ?                נו ו . . . . . . . . . . . . . . . . בדקתי שהאקדח נמצא עליי ונכנסתי למשרד ואמרתי אני רואה שאתה מבקש משאלת מוות ??
אלרום תכיר אדם סמית  האקס שלי (תמונה למעלה )

מאבטח פרטיWhere stories live. Discover now