בפרק הקודם "הורדתי את הנעליים ואת החולצה את המכנס השארתי בכל זאת ונכנסתי לידה שכבתי על הגב והסתכלתי על התקרה ואחרי כמה דקות הרגשתי את הראש שלה נשען על החזה שלי והידיים שלה עוטפות אותי ליטפתי לה את הגב והסנפתי את שערה ונירדמנו ......."
נקודת מבט אן
קמתי בבוקר עם פיצוצים בראש
פקחתי את העיניים והסתכלתי מסביב ולפתע ראיתי ידיים מלופפות סביב מותניי .
הרמתי את מבטי והבחנתי בפרצוף של אלרום מרוב הבהלה צעקתי צרחה שהוא התעורר ונפל מהמיטה.
מה קרה הכל בסדר ?
שאל אלרום עניתי לו : מה אתה פאקינג עושה במיטה שלי ??
ואז שזה נקלט לי שישנו ביחד הסטתי את השמיכה ובדקתי עם אני עם בגדים תרגיעי אן לא עשינו כלום !תשבי אני יסביר לך נו תגיד ........... " תקשיבי הגענו למועדון הכל היה בסדר שתית אבל נראת לא שיכורה נכנסת לשירותים והתעקשת להיכנס לבד וקרה מה שקרה .
מה קרה ? צעקתי
ואיך שהוא סיים לספר חזרו לי פלשבקים מאתמול
החזקתי את הדמעות ובשנייה אחת הכול התפרץ נראיתי כמו ברז ששחכו לסגוראלרום ניגב לי את הדמעות עם אגודליו הגדולות ונרגעתי רגע מה יש לך בגבה .?
אלרום : אה זה סתם
אן : מה סתם זה יכול להזדהם בוא כבר מעצבן !משכתי אותו לשירותים וישבתי ליד הכיור , בכל זאת הוא גבוה מידי .
והתחלתי לחטא לו את השריטה שלא הייתה כל כך עמוקה ,
אחרי כמה שניות שהסתכלנו אחד על השני תוך כדי שאני מחטא לו ,
העברתי את מבטי על השפתיים המלאות של אלרום פשוט ואוו
נשכתי את השפתיים אלרום : תפסיקי לעשות את זה .
אן : מה עשיתי .? ניסיתי להתחכם .
אלרום : אני לא אשלוט בעצמי .
אן: אל תשלוטובשנייה אחת עצר והשפתיים החושניות של אלרום , התרסקו על שלי.
טרפנו אחד את השני מבלי רצון להפסיק , אלרום לקח שליטה מלאה וסרק את פי עם לשונו,
צמרמורת לא מוכרת התרחשה לי בכל גופי ולא רציתי להפסיק .
אחרי שלוש דקות שאנחנו לא מנתקים את השפתיים
אנחנו נאלצים להתנתק בשביל להכניס חמצן לריאות אנחנו מסתכלים אחד לשני בעיניים ואנחנו מתנשפים כאילו רצנו מרתון . אלרום : "אח זה אסור אבל מה אכפת לי"אני אומר בקול שקט ומיד מדביק את השפתיים שלנו חזרה .
אן : הוא מדביק את השפתיים שלנו שוב והנשיקה גורמת לי לרחף אנחנו מתנתקים בעקבות תקתוק בחדר שלי
כן מי זה אני צועקת "אן הכל בסדר "כן כן אני אומרת בגימגום קל
בעוד אלרום מסתכל אליי במבט של כול זה לא היה צריך לקרות
טוב תתארגני אבא שלי צועק "טוב אבוש "אלרום : "אן אני מצטאר אני לא יודע מה עבר עליי זה לא היה צריך לקרות זה אסור
הוא אומר ומצביע עליי ועליו
אן : אני מסתכלת עליו במבט מאוכזב וצועקת עליו עוף פשוט עוף מפה וממני ...!
ומצביעה עלייהוא מסתכל עליי במבט מרחם הוא מהננן ומתקדם לדלת, פתחתי את הדלת והוא אומר אני מצטא...ר .
וקוטעת אותו בסגירת דלת נפלתי על המיטה שלי באפס כוחות ואני מרגישה דמעה קטנה על הלחי ושניה לאחר מכן אני מרגישה נהר של דמעות על הלחיים
איך בכלל חשבתי על זה איך ? אחרי עשר דקות של בכי ומרמורים , אני שומעת צילצול של טלפון אני מסתכלת על המסך אמושש...
אני צועקת לאוויר ועונה לטלפון חיים התגעגעתי , אמה צועקת לטלפון גם אני !! את זוכרת מה קורה היום היא צועקת מה קורה היום ? עניתי מנסה לזכור היום
הקמפיין של LOUNGE(למי שלא יודע זאת חברת הלבשה תחתונה )
אומייגד זה היום אני צועקת לטלפון כן היום אנחנו הולכים למדידות ולסגור דברים אחרונים אמה : תהיי מוכנה עוד שעתיים נפגשים בקפה לוונדר סבבה ביי
נכנסתי מהר למקלחת מהירה שסיימתי התלבשתי בטייץ קצר שחור וחולצת גולף בצבע שמנת ומעל מעיל בצבע חום בהיר .
ונעליי עקב בצבע שחור שפיצי, התאפרתי ועשיתי בייבלייס .
הברשתי את השיער במסרק ונוצר גלים פתוחים אך מוקפדים התעזתי בושם ויצאתי מהחדר שלי ירדתי במדרגות וראיתי את.?????
YOU ARE READING
מאבטח פרטי
Romanceאן קופר בת 22 בת למשפחת פשע הגדולה בארץ אביה ראש המאפייה ואימה עורכת דין . ויש לה אחות קטנה בשם אמילי . אן היא קשה וחסרת לב . לאן יש סוכנת אמה גרייס שהיא גם החברה הכי טובה שלה . אן מדגמת ועובדת במשרד של אביה . היום של הופך מיום רגוע ליום עם מאבטח...