Είναι το τελευταίο διάλλειμα και δν έχω μιλήσει ακόμα στον Ρίκη....Σιντ τελευταία σου ευκαιρία.ΑΛΛΑ ΠΩΣ ΝΑ ΤΟΥ ΜΙΛΗΣΩ ΑΦΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΈΧΕΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΈΑ ΤΟΥ???Όπα κάτσε Όχι και συνέχεια...Την επόμενη ώρα λογικα έχει γυμναστική και Μόλις πάει στα αποδυτήρια να αλλάξει..ΜΠΟΥΜ Η Σιντ θα μπουκάρει. Ναι αυτό φαίνεται πολύ ανώμαλο αλλά είναι...
Σόφι:Τι σκέφτεσαι
Σιντ:Θα σου πω μετά,στην επόμενη ώρα δν θα είμαι πες στην θρησκευτικού ότι έχω φύγει γτ πονούσε το κεφάλι μ.
Η Σόφι με κοιτάει πολύ Παράξενα αλλά σύμφωνει.
Το κουδούνι χτυπά και κατευθύνομε προς το μέρος που κάνουν γυμναστική. Ευτυχώς γίναν παράπονα από κάποια κορίτσια ότι τα αγόρια κοιτάν τον κωλο τους για αυτό και κάνουν ξεχωριστά γυμναστική όποτε δν θα έχω τις σκυλες να με σχολιάζουν. Τα αγόρια μπενουν στα αποδυτήρια. Και Εγώ τους ακολουθώ. Κάποιοι με βρίζουν που μπήκα άλλη σφυρίζουν..Και εγώ απλά ψάχνω τον Ρίκη. Τελικά τον εντοπίζω, μπήκε μέσα σε μια τουαλέτα. Περιμένω απέξω ώσπου ακούω τον συρτι να τραβιέται....
Σιντ ψυχραιμία...«θα σε περάσει για ανώμαλη Και θα τρομάξει και ννα θα συ μιλήσει» γιαπ...Ώρα να τους γνωρίσετε...ΟΙ ΣΠΑΣΤΗΚΕΣ ΦΩΝΈΣ ΜΕ ΤΟ ΚΕΦΆΛΙ ΠΟΥ ΜΟΥ ΧΑΛΑΝ ΠΑΝΤΑ ΤΗΝ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ...πφφφ...ήρεμα...Η πορτα ανοίγει και εμφανίζεται ο Ρίκη μόνο με το σλιπακι....ΘΑ ΤΡΕΛΑΘΏ...υποσημείωση είναι καλβιν κλαιν😍...
Ρίκη: τι κνς εδώ εσυ? Με ρωτάει Και στο τέλος αφήνει ένα μικρό σεξι χαχανιτο...ΛΙΏΝΩ
Τι απαντάς τρ...ΗΡΘΑ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΟΤΙ ΘΛ ΝΑ ΜΟΥ ΜΆΘΕΙΣ ΠΡΆΓΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΟ ΣΕΞ??
Σιντ:Εσένα έψαχνα....
Ρίκη:Μπαα...αποφάσισες να έρθεις να ζητήσεις το φιλί που δν σου έδωσα το πρωί...
Σιντ:Περίπου....
Μου βγήκε εντελώς αυθόρμηταΡίκη: Δλδ?
Λέει και με πλησιάζει τραβώντας με μέσα στην τουαλέταΣιντ:Να Πώς να στο πω...θελω ναμουμαθειςμερικαπραγματαγιατοσεξ
Λέω τόσο γρήγορα που ούτε Εγώ κτλβ τι ειπα...Έτσι μπράβο σιντ τα σκατωσες εγκεν
Ρίκη:Εε..μικρή μν αγχώνεσαι μιλά κανονικά
Σιντ:είπα θλ μα μου μάθεις μρκ πράγματα για το σεξ
Ρίκη:Μν το παίζεις αθώα...πες απλα ότι θες να κάνουμε κάτι...Δν χρειάζεται να μου την πέφτεις Έτσι...
Σιντ: Πρώτον δν σου την πέφτω...δευτερον δν θλ να μου τα δείξεις μόνο θεωρία και τρίτον σαν πολύ μεγάλη ιδέα για τον εαυτό σου δν έχεις αγοράκι μ?
Ρίκη:Πες μας ότι δν θες Και ολας...
Σιντ:Και Εσύ που το ξέρεις?
Ρίκη:Καμία δν μου αντιστέκεται και δν νμζ να είσαι η εξεύρεση...
Σιντ:Κρίμα που είμαι
Ρίκη:Καλααααα..Θα το δούμε Αυτό...πρώτο μάθημα Αύριο στις 6...Παω στο μάθημα μου Γτ έχω αργήσει...
Δν λέω τπτ θα τσιριξω μετά απλά βγαίνω από την τουαλέτα και περπατάω μπροστά και ο Ρίκη έρχεται από πίσω...λίγο πριν βγω νιώθω ένα τσίμπημα στον πισινό μου
Ρίκη:Χμμ...Καλό κομμάτι Είσαι θα περάσουμε ωραία στα μαθήματα..Μου χαμογελάει πονηρά...
του Ρίχνω και εγώ ένα πονηρό βλέμμα και φεύγω...
Από κάτσε τι έγινε Μόλις Τώρα....ΑΑΑΑ ΜΛΚ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΑΑ
Κουραμπιεδακια σόρι που άργησα...Αλλά έσπασε το κινητό μου...Ριπ πρωην κινητό
:(και είχα; ξεχάσει ότι είχα γουοτπαντ ουπς σορι...ξεκινάμε όμως δυναμικά τε για καινούργια κεφάλαια...λοβ γαα🍆🍑