1.Bölüm/Siyah kar

27 5 3
                                    

Ocak   21 

-

Anneciğim soru işareti hikayesini bir daha anlatırmısın?

Tabiki

Gülümser

Soru işareti kimse ile konuşmazmış

-Neden?

Çünkü soru işareti kimseyi sevmiyormuş. Soru işareti bir yerden bir yere gidip gizli bir hayat yaşarmış,sonra ormana giderken küçük bir kız çocuğu görmüş ama soru işareti hiç kimseyi sevmediğinden dolayı kızın yanından hemen uzaklaşmış. Kız onun peşinden gitmiş ama onu bulamadı. Soru işareti ormandaki sığınağına gitmişti kız ise ormanda kaybolmuştu soru işareti ormandan sesler geldiğini fark etti,küçük kız soru işaretini ararken soru işareti küçük kızdan kaçıyordu.
Küçük kız soru işaretinin evini bulmuştu ve bir kaç adım ilerleyip yıkık evin kapısını tıklattı fakat yıkık evin camında kanlı bir el izi gördükten sonra korkudan titremeye başladı kapı bir anda kendiliğinden açılıverdi,kız içeriye girmekten korkuyordu ama bütün cesaretini toplayıp içeri ilk adımını attı. Ölü bir ceset ile karşılaşan kız ne yapacağını bilmezken sol kapıdan kıvırcık saçlı ve beyaz tenli birisi çıktı kızı korkutan şey kıvırcık saçlı adamın elinde kanlı bir balta olmasıydı. Kıvırcık saçlı adam küçük kıza yaklaşırken kız birer adım geri gidiyordu,kız cesaretini toplayıp ormanın derinliklerine doğru koşmaya başladı kıvırcık saçlı adam ise kızı takip ediyor ve onun kadar hızlı koşmaya çalışıyordu. Küçük kız şehire  vardığı an arkasına baktı ve onu takip eden bir psikopatın olmadığını gördü, bunun verdiği mutlulukla koşarken alamadığı derin nefesi ciğerlerinde hissedene kadar içine çekti zaten çok korkuyordu. Evine doğru yol almaya başladı,Evine vardığında ise annesinin orda olmadığını fark etti eve girdi ve kapıyı kendine doğru yavaşça çekerek kapattı aradan yaklaşık on dakika sonra evin kapısı çaldı küçük kız kapıya doğru giderken aklına gelen fikir ile mutfağa gitti ve çekmeceden keskin bir bıçak aldı daha sonra ise kapıyı açtı gelen 25-30 yaşlarında bir kadındı ve küçük kıza göre gerçekten ürkütücü ve şüpheli gözüküyordu kız buna yoğunlaşmadan kadını eve davet etti. Kadın içeri girdi ve kim olduğunu anlattı.....

Bölüm sonu
__________________

322 kelime

Umarım beğenirsizin sevgili okuyucular bu hesapta iki admin vardır. İkinci bölümde görüşmek üzere,Hoşça kalın

Soru-nHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin