15/02/1998
(Luna'dan)
Ailemin ölüm yıl dönümü olduğu için mezarlığa gitmiştim.Ailem'in mezarının yanına vardığımda,gördüğüm garip varlıkla bir an duraksadım,şanslıydımki beni fark etmemişti ve yaptığı işi bırakmamıştı.Bir kaç dakika öylece durmuş onun yaptığı şeyi çözmeye çalışmıştım,taki arkasına dönene kadar.....
(Yazar'ın gözünden)
Yaratık arkasına döndüğünde Luna karşılaştığı yüzle şok geçirdi.O artık hikaye'nin bir parçasıydı.Artık Luna'da Dark night'ın gizemine katılmıştı....
Dark night Luna ile göz göze geldikten sonra Dark night kaçmaya başladı ve gözden kayboldu.Tabi bu sırada luna bir adım dahi atamadı.Dark night'ın gittiği yöne koşmak istedi,fakat yapamadı,Dark night çoktan ormana varmıştı.Luna hala kıpırdamıyordu,onun kazdığı yere baktı ve "MR Lui" adlı bir mezar gördü.Peki ya bu mezar kime aitti?Neden buradaydı?O yaratıkta neyin nesiydi? Bütün bu sorular Lunayı çıldırtmaya yeterdi bile,Luna emindi bütün sırrı çözeceğine o an orada yemin etmişti.Ormana doğru koşmaya başladı taki bacaklarındaki kaslar bir süreliğine iflas edene kadar.
(Luna'dan)
Ormana vardığımda çoktan karanlık olmuştu,yerde bulduğum dalları yakarak bulunduğum yeri aydınlatmıştım.Etrafta sadece ağaçlar vardı ve bulunduğum ortam cidden çok korkunçtu,yerden aldığım kalın dalı ateşe tuttum artık daha güvende hissediyordum.Aklımda iki seçenek vardı ya şehre dönecektim ya da bütün gece bu korkunç yerde bir ipucu için kıvranacaktım buraya kadar gelmişken neden vazgeçeyimki? Her yeri aramama yardımcı olsun diye yerden birkaç tane dal aldım ve sırtıma yerleştirdim,sonra etrafı biraz dolaştımBu bölümünde sonuna geldik bu bölüm eski zamanları anlatır.Lunanın kim olduğunu şimdi söyleyemem ama bir ipucu:Luna 25-30 yaşlarındadır.Ben 1. 1.Admin 1. Bölümü 2.Admin yazmıştır.3.bölüm yarın gelecek.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Soru-n
AventuraMerhaba sevgili okur kitabı 2 kişi yazmaktadır.kitap küçük bir kızın maceralarını anlatmaktadır.kitap:bilim kurgu-Macera kitabıdır.Bu kitabı seversin umarım.