1

25 4 0
                                    

Alergăm,eram transpirat si tot ce vedeam in fata ochilor era gazonul verde,pana cand fluierul antrenorului întrerupe totul.Ne oprim in loc ,retragandu-ne spre banca unde domnul Johnson era acompaniat de un bărbat cam cat mine de înalt ,avea părul negru iar,ochii lui erau la fel de întunecată ca noaptea.Ma privit pătrunzător inainte se ne arate tuturor un zâmbet de un alb perlat.

-Deci...stiti ca de cand a plecat Jason avem un om in minus asa ca am facut tot posibilul sa aduc unul dintre cei mai buni jucători din tara,asa ca el este Mason!A castigat cu fosta sa echipa 4 campionate mondiale el fiind căpitanul.spune facandu-ne o prezentare scurtă despre el.Iar el este căpitanul echipei noastre....Dionis.spune adresandu-se brunetului.

-Încântat sa lucrez cu voi.spune el făcând un pas spre noi.

-Deci vei fi noul nostru atacant ,mie îmi suna bine!spune Thomas unul dinte ca legii mei dând mana cu el.

-Eu ,vrea sa vad ce poți pe teren inainte sa trag concluzii pripite ca Thomas. Spun eu venind in fata.

-Atunci de ce mai stam ,aici capitane ,sa jucam!spune accentuând cuvântul ,,capitane"aratandu-mi un zâmbet jucăus.

*******
Eram pe teren la jumătatea jocului ,dar nici măcar nu am vazut cand brunetul ma placat trantindu-ma pe jos marcând ca mai apoi sa aud fluierul domnului J.

Se apropie de mine intinzandu-mi mana pe care am apucat o apoi l-am batut pe umăr.

-Bun venit in echipa colega.La cat esti de mare nu am crezut ca te poți furniza asa de bine.Spun punandu-mi mana dupa gâtul lui el imitandu-mi gestul.

-Ar trebui  sa mergem undeva pentru noua achiziție !intervine Jacob cand ajungem la banca.

-Sunt de acord ,voi?spun privindu-i pe toți ca mai apoi sa primesc multe urale drept raspuns.

-Puteti sa mergeți daca maine nu intarziati.spune Dl.J.

-Nu ,acum la vestiare si acasaaaaa!!urla Hex tarandu-l pe Max dupa el la vestiare fiind urmați de noi.

Tot ce era rau la vestiare e ca au dusuri la comun si de cate ori intru ba îmi iau cate un prosop peste cur ba o palmă ,nu am si eu nici un prieten normal?Nu,nu am.

Intru doar cu un prosop in jurul soldurilor unde majoritatea erau ba dezbracati sub dusuri ba in boxeri langa dulapuri.

Îmi îndepărtez prosopul bagandu-ma sub apa fierbinte, pielea facandumi-se de găină.
Îmi masez lent corpul ,pana când brusc la ca mine apare Mason gol pusca .Il privesc cu coada ochiului cum porneste dusul lasandu-si capul pe spate ,lasandu-mi cale liberă pentru ai privi corpul .Era doar cu putin mai înalt ca mine si avea un abdomen la fel de lucrat dar ce îmi atrăgea atenti erau pieptul ,brațele si spatele lui plin de tatuaje ,nu mai in dreptul inimi avea un spatiu gol.

Nici nu am realizat cand am iesit de sub stropi de apa infasurandu-ma in prosop fiind cu ochii încă pe el ,avea ochii închisi asa ca nu ma observa.Cu greu mi-am mutat privirea de pe el lăsând capul in jos primind mustrări de la constiinta mea.

Am ajuns la dulap unde am luat o pereche de boxeri pe mine cautandu-mi telefonul.
Pana observ ca brunetul era deja langa mine si de abia acum vad ca are dulapul fix langa mine.Se îmbracă rapid iar apoi isi pune in urechea stângă 2 cercei, unul lung cu o cruce si unul mic cu o pietricica mica neagră.
Ma îmbrac rapid si ies ca un fulger pe usa .Scot telefonul si vreau sa sun la un taxi dar o voce groasă ma opreste.

-Hei ce faci?Ma intreaba el .

-Voiam sa sun la un taxi ,masina mea e in servis ...

-Te duc eu!nu ma lasa sa termin

-Nu e nevoie ....Spun eu timid.Deci e prima oară cand cineva ma intimidează de ce tocmai el...

-Nu mai vorbi si haide!ma prinde de mana si ma trage pana in fata unui Jaguar negru.

Ne urcam eu dandu-i adresa ,porneste radioul începând sa cânte eu acompadiindul ,la sfârsitul piesei am pufnit intr-un ras puternic.

-Da-mi un pic telefonul tau!spune calm.Il dau nesigur si vad ca isi trece numarul apoi apelând.

-Diseară vin eu sa te iau.Nu am apucat sa răspund caci am oprit ,ajunsesem la casa mea.

-Pa ...

-Sa fii gata la 8.m-am simtit exact cum era o fata.

Am intrat in graba in casa privindu-l pe geam cum urează motorul plecând cu viteza luminii.
******

Era trecut de 7si eu încă nu eram îmbrăcat ,am fugit sus unde am deschis dulapul luând in fuga un tricou alb ,o pereche de blugi negri din piele si un sacou negru pe care l-am suflecat pana la coate.
Am intrat in baie unde mi-am aranjat parul blond dand-ul pe spate .
Când am  auzit claxonul an fugit repede mi-am luat portofelul si am tasnit pe usa si nu m-am mai oprit decat cand am intrat in masina lui.

Era îmbrăcat la o pereche de blugi negri si o cămasa neagră descheiata la primii nasturi.Parul sau negru era dat pe spate iar ochii păreau tristi.

-Hei....spune sec vocea lui comfirmandu-mi gândurile.

-Ce ai pățit ,esti trist?

-Nu am nimic ...spune el stins vrând sa pornească masina dar ii iau reped cheile.

-Daca nu îmi spui nu plecăm de aici ....Asa ca haide ce s-a intamplat nu spun nimănui.

-Aaaaaa....Fie,am avut o ceartă cu iubita mea si nu stiu de ce...spune el lăsând un oftat sa ii scape.

-Am o idee ca sa te inveselesc!Acesta îmi arunca o privire ca mai apoi eu sa continui.Vom merge la club ,ne vom distra si dupa vei veni si vei dormi la mine împreună cu băieții.

-Nu prea cred ca e bine....

-Ba da acum taci si porneste masina asta...

**********
Când am ajuns in fata clubului am vazut masinile băieților asa ca l-am tras dupa mine pe Mason .Muzica îmi zdruncina plămânii cand am intrat înăuntru mirosul de tutun invadandu-mi nările....

Tu.....Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum