,,mirosul de tutun invadandu-mi nările ....."
Fetele aproape goale dansau lasciv pe ring încercând sa atraga atentie.Am trecut prin jumătatea ringului de dans pana am vazut un par violet ...Hex de abia isi vopsite parul zilele trecute si ii stătea super .ne-am îndreptat spre ei .Când am ajuns am simtit o greutate in spatele meu.
-Dionnnn!!!am auzit o voce pitigaiata si imediat mi-am dat seama ....Era Mia ,o curva cu C mare cu care mi-o mai trageam din cand in cand ,chiar nu aveam nevoie de asta acum.
-Da-te jos Mia ,nu am chef de tine ,am treaba.scransnesc din dinti spre ea.
Se da jos din spatele meu venind agatandu-se de bratul meu.Îmi trag brațul din stransoarea ei de caracatia mergând cu baieti la o masa .Si totusi blonda vine si se pune in poala mea ,trag cu ochiul si il vad pe brunet care se uita in gol cu un pahar de vin in mana si o tigara in cealalta .Toți erau pe pe rîndul de dans mai putin Max si Hex pe care nu ii zăresc nici unde.Dau curvă dupa mine ridicandu-ma ,si de abia acum vad cat de mult a băut Mason ...Il iau de mana fortat si il trag pe ring ..
-Dionis ,nu prea am chef de dans...
-Haide ,nu pot sa te las acolo sa iti plângi de mila de la o ceartă ,asa ca hai sa dansăm!spun in timp ce incep sa îmi misc corpul.
Dupa un timp am inceput sa dansăm si mai înflăcărată.
La un moment dat in boxe a inceput o piesa foarte fierbinte iar noi am inceput sa dansăm lasciv, nici nu stiu ce s-a intamplat cu noi ratiunea sa evaporat.Lăsând loc pentru dansuri si atingeri indecente sa isi facă loc.Eram atat de ametiti nici măcar nu stiam ce facem.Eu aveam mâinile in jurul gâtului sau stand agățat de parca ar fi fugit iar el avea mâinile pe fundul meu muscandu-ma din cand in cand de ureche.
#############
Dimineata m-am trezit cu o durere de cap insuportabilă eram pe canapeaua din casa lui Thomas. Max era pe jos împreună cu Daniel ,Eric si Damian erau înghesuiți pe un fotoliu .Ma ridic tinandu-ma de marginea canapelei m-am indreptat spre bucatarie unde se auzea o voce destul de groasa care parca se certa.Bag încet capul pe usa pentru a vedea un spate lat tatuat .Mason avea telefonul la ureche certandu-se cu cineva.
-TI-SE PARE NORMAL SA PRIMESC O ASEMENEA POZA LA 08:00 DIMINEATA?.......
-NU MA INTREESEAZA PANA AJUNG ACASA NU VRAU SA ITI MAI GASEC VRUNA DIN ZDRENTELE TALE SAU PE TINE .....DU-TE DRACU DE CURVA!închide telefonul lasandu-ma cu gura căscată ,se întoarce tresarind cand ma vede.-Ai auzit ,nu-i asa....spune el trist lăsând un oftat sa ii scape printre buze .
-Putin....ce este?il întreb încet asejandu-ma pe scaun facandu-i semn sa se aseze langa mine.
-Am primit niste poze cu curvă aia cand si-o trăgea cu unu....Nu stiu ce i-a lipsit ,i-am dat tot ce a vrut si am fost drăgăstos ....Nu mai stiu ce sa cred ....spune oftand.
-Daca tu crezi ca e vina ta te înșeli ,este o curvă si asa va ramane ,o vei uita ,si eu te voi ajuta.
-Nu credeam ca esti un expert in dragoste ,te credeam mai dur...Spune amuzat.
-Ha Ha ,râzi tu râzi dar nu te voi mai ajuta....Spun intorcandu-ma cu spatele la el vrand sa par supărat dar el ma întoarce cu spre el afisat un zâmbet dulce.
-Ce e cu spațiul liber de aici??intreb trecandu-mi degetul peste spațiul gol din dreptul inimi sale .
-Cand voi fi îndrăgostit nebunește ,aici ii va fi locul acelei persoane....spune zambindu-mi.
-Cat e ceasul?
-Cred ca in jur de 10:00....Am belit-o am întârziat! Spune panicat tragandu-ma dupa el in sufragerie ,urlând din toti plămâni pentru ai trezi pe ceilalți....
-Ce dracu aveti de tipati!intreaba Damian dandu-l jos pe Eric din poala lui....Nu stiu cum au putut sa doarmă asa de înghesuiți dar fie....
-Am întârziat !!Miscari-va cururile mai repede sau va jupoi de vii!urlu eu si toții prind viteza începând sa alerge prin camera.
~~~~~~~~~~~~~Trecuse mai bine de doua luni decad am fost in acel club ,acum eram mult mai apropiat de Mason ,ne petrecem 80 la sută din timp împreună.
La inceput a fost distrus cand fosta lui curv....ă Am vrut sa zic iubita ,da fosta lui iubita a inceput sa isi arate noua relație care surprinzator sau nu era cu un bărbat care putea sa ii fie tata.
Nu prea mai voia sa iasă cu noi la antrenamente era distras, chiar a suferit , o data sa îmbătat si a ajuns la mine ,nu mai putea sa stea pe picioare nici nu stiu cum a ajuns întreg ,toata noaptea a trebuit sa stau cu el fii ca ii era rau din cinci in cinci minute...
Dar se pare ca am un dar ...acum il doare in cur de acea ăăăă curvă dap asta e ea o curvă ,eu spre deosebire de el nu am vrut sa îmi iau o ciocanitoare e cap asa ca am o viata buna ....
-Dionnnnn!!!urla Mason la mine trezindu-ma din visare
.Hai la vestiare !Ma las târât de el pana acolo ,nu părea ca e nimeni ,dar se mai înseală omul ....amundoi eram cu gura deschisă încercând sa ne dăm seama ce se intampla in fata noastra....
CITEȘTI
Tu.....
RomanceDionis, este unul dintre cei mai celebri jucatori de rugby,cariera lui merge foarte bine. Dar ce se intampla când in calea lui se iveste noul sau coleg. ,,-Tu...ai aparut dintr-o data si mai facut sa nu mai stiu in ce direcție trebuie se o iau..."