"hah Harraz meh sini sarapan. Jap sebelum tu, panggil Laila turun makan sekali" Harraz Zuhair hanya buat muka kerang busuk. Heys kena jumpa budak tu. Rosak mood aku nak pergi kerja. Erh..
"Laila turun ma-"
"aku taulah" dijelingnya aku dan berlalu pergi..
Weh kau tau tak aku sanggup turun naik tangga nak ajak dia sarapan and she just... Erk
+++
"apasal kau bawak kereta selembap penyu hah ? Kau tau tak sekarang dah pukul berapa ?! Kau sengaja en nk bagi aku diri depan orang ramai!" marah Laila Aathifah pada Harraz Zuhair.
"eh eh Laila dah lah tumpang kereta abang. Untung kereta daddy tadi buat hal je Laila dapat merasa kereta mewah abang ni tau" balas Harraz Zuhair.
"sorry.. Kereta mewah ? Weh aku tak hamak pon lah nak naik kereta mewah kau ni.. Bukannya mewah mana pon.. Kerja nak naikkan marah aku je"
"Laila relax la.. Laila nk kejar siapa ? Bendera sekolah pun tak naik lagi. Ka-"
"habis kau nak tunggu bendera naik baru terkejar-kejar ?!" jerit Laila Aathifah.
Dia tidak suka orang membazir. Lagi-lagi bazir masa. Sudah jadi rutin sebelum berkumpul ke perhimpunan, dia pergi perpustakaan dahulu ataupun ke bilik guru mencari rujukan. Dia adalah seorang yang pandai membahagi masa.
"Laila, takboleh ke Laila cakap elok-elok dengan abang ? Hah ni dah sampai. Salam aba-"
Panggg.. Bunyi pintu kereta.
Baru nak suruh salam hehh.. Laila lailaa.. Apelah yang Laila benci sangat dengan abang. Lalu, pantas Harraz Zuhair bergerak ke tempat kerjanya pula.
YOU ARE READING
Story About Us
Novela JuvenilMengisahkan tentang dua adik-beradik angkat yang jodohnya kuat. Oh lagi satu, sis memang suka post gambar act woman je aw.😬😂