Kapitel 1

452 15 0
                                    

"Greg pliss ikke forlat meg med ham" sa jeg mens jeg ba på mine knær.Jeg vet jeg er en drama queen.Okey jeg var ikke det men det var morsomt."Jeg er lei for det Sam,men det er for ditt eget beste,dere to må bli venner igjen,han er broren din,kom igjen vi går til bilen" Han løftet meg opp fra bakken og bærte meg til bilen.Jeg skulle ta et fly til London og Niall skulle møte meg der.Ahh bare navnet hans får jeg lyst til å kaste opp.Jeg tuller ikke,jeg kastet opp."Sam hvorfor kastet du opp?" Han var litt sint for han viste hvorfor men han ville bare være sikker,forde jeg sluttet å spise og vær gang jeg spiser,kaster jeg opp.Jeg sluttet å spise for en måned siden,jeg vet ikke hvorfor.Okey nå lyver jeg,jentene på skolen kalte meg stygg,feit og hore.Så der har du hvorfor jeg sluttet å spise."Det er på grund av Niall,ta det rolig" Han smilte."jeg vet du er glad i ham bare si det"."Nei det er jeg ikke"nesten skrek jeg.Han viste jeg ville skrike.Han bare lo.Hele turen til flyplassen,sa han at jeg var glad i ham,jeg sa det motsatte.

"Kom igjen Sam,gå ut av bilen,folk stirrer" kjeftet han,mens han dro meg ut av bilen.Jeg så meg rundt,ja folk stirrer."Nei jeg vil ikke reise,jeg vil ikke bo med Niall,jeg vil bo med deg greg".Jeg startet å gråte.Jeg har aldri vært trist for Niall,ALDRI.Greg løftet meg opp og holdte meg tett inntil seg og hvisket i øret mitt at alt vil gå bra.Han tokk ut kofferten min med meg i armene.Han gikk inn på flyplassen med meg på brystet."Sam jeg må sette deg ned og dra,jeg kan ikke gå lenger"Jeg hoppet ned på bakken og klemte Greg."Jeg er glad i deg gregy,ALLTID"."Jeg er glad i deg å Sam,ALLTID"Han kysset meg på haken.Jeg gikk på flyet.

"Unnskyld,flyet har landet"En dame vekket meg."Ohh takk"Jeg gikk ut av flyet og ble møtt av,REGN."Ahh,jeg hater regn"Jeg løpte inn.Du vet det var et fly der du måtte gå ned flytrappene eller hva dere kaller det og gikk inn.Når jeg kom inn,gikk jeg til tax freen og kjøpte masse godteri.Jeg vet jeg ikke spiser mat men det er GODTERI.Jeg gikk ut døra og ble møtt av jenter med 1D t-skjorter.Jeg tror de vet at Niall skal hente meg.Hvordan skal jeg finne ham med alle de jentene her?.

Jeg startet å gå men det kom en stor,og han var stor stod foran meg."Er du Samantha Horan?"Spurte ham."Jaaaa.... Og hvem er du?" Spurte jeg litt redd."åh unnskyld,jeg er Paul en av Niall's livvakter"sa han.Han løftet meg over skuldren og gikk forbe de skrikende jentene og en svart bil.Han åpnet døren og satt meg inn i bilen.Jeg spyttet ut vann etter jeg det jeg hadde fått av regnet.Jeg hørte noen le og jeg vet akkurat hvem det er.Niall.

_____

Første kapittel av my little angel (oversettelse) er ute håper dere likte det.💕

-Alida😚

My little angel (oversettelse)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora