Kapitel 3

345 15 0
                                    

HVAA!! Jeg må dele rom med Niall!! Nei,nei det gjør jeg ikke,aldri noensinne! Liam bare lo av meg."Hva er det er det du ler av?"spørte jeg sint.Han sluttet å le da han så hvor sint jeg var.

"Du er så morsom når du er sint" sa han og startet og le igjen.Jeg skulle slå ham i ansiktet,jeg vet jeg er en stor drama dronning og han er Kansje 30 cm høyere en meg,men Niall stoppet meg.

"Hva skjer her,Liam?"sa Niall i en seriøs tone.

"Søsteren din er sint,forde hun må dele rom med deg bro"uten å le denne gangen.

"Så hvorfor lo du da,Liam?"spørte Niall nyskjerrig.

"Forde Niall,hun er så morsom når hun er sint"

"Okey,Samantha jeg vil ikke dele rom med deg heller men vi må,jeg vet hva du tenker 'du har 3 etasjer og ikke plass til din lillesøster' men vi har et gjesterom og de andre rommene er noe viktig,men vi skal ikke være her så lenge" jeg prøvde å følge med på det han sa men han sa det så fort."Når drar vi på turne?"spørte jeg."Om to dager"."Okey men jeg har et spørsmål Niall,hvor er sengen min?" Jeg viste svaret."Vi må dele seng,sorry Samantha,men vi skal bare være her i to dager og da skal du få din egen seng".

Jeg ignorerte broren min og guttene resten av dagen.Jeg er på mitt eller mitt og Niall's rom og døren er lukket.Alle guttene har prøvd å komme inn,unntatt Niall.Akkurat nå sitter jeg på pecen min eller MacBook pro.Gregy ga den til meg,men han sa at Niall kjøpte den.jeg bryr meg ikke.jeg har ikke engang takket ham og det har jeg ikke tenkt til heller.

"Samantha,pliss kom ut eller så ringer jeg greg"Ropte Niall.Je kunne høre at han var sint."Jeg teller til 10...." Nå var han veldig sint.

"Jeg er ikke et barn Niall"ropte jeg gjennom døra.

"Så slutt og oppføre deg som et!"ropte han.Jeg sa ingenting.Jeg vet jeg oppfører meg som en unge,som jeg har fortalt deg.Jeg er en DRAMAQUEEN! Det var stille.Kansje han snakker med en av gutta.

"Sam kan du høre meg" hørte jeg noen si.Jeg skjenner igjen den stemmen hvor som helst.

"GREGY!" Ropte jeg.Jeg åpnet døra og løpte ut."Hvor er han?"spørte jeg spent.Niall hadde en telefon i hånda.Jeg tokk telefonen og løpte så fort jeg kunne inn på rommet igjen.

"Hei gregy"sa jeg.

"Hei Sam,hvordan har du det?"spørte han.

"Ikke så bra,jeg vil ikke bo her og jeg deler rom med Niall gregy!"sa jeg.

"Okey Sam hør,Jeg vet du er sint forde du må bo med Niall og guttene men du kommer ikke langt med å sitte på rommet.Du og Niall må bli venner.Forde jeg kan ikke ha deg,heller ikke mamma men Niall er den eneste som kan.Så pliss vær en snill jente,for meg pliss" han har rett,jeg kommer ikke lenger med å sitte på rommet.Jeg må bli bedre skjent med dem.Okey,Kansje jeg savner Niall litt.

"Okey,jeg skal prøve,jeg lover"sa jeg med et smil festet på leppene.

"Det er min Sam,men jeg må gå,Glad i deg og si til Niall at jeg er glad i ham å"sa han.

"Ja,jeg skal det,glad i deg å,hade"

Jeg gikk ut av rommet å ga Niall telefonen.

Greit,Jeg skal prøve å være søsteren din,å bli skjent med gutta,forresten jeg skulle si at han er glad i deg" Niall reiste seg opp og gjorde noe han ikke hadde gjort på 3 år.

___

Følte meg snill så la it et til💕

Love you folka❤️

-Alida😚

My little angel (oversettelse)Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ