Nemesis-Chan

22 4 3
                                    

Éppen az új iskolám felé bicajoztam. Gyorsnak kellett lennem mivel,eléggé késésben voltam,mert a vacak ébresztőm nem szólt. Na,de mindegy is,beveszem a kanyart éss..

-Vigyázzon már! Sietnem kell!-lépett ki a bicikliútra egy ciánkék hajú lány,anélkül,hogy körbenézett volna.

-AAAAAAA!-kiabáltam. Gyors kitudtam kerülni,az én káromra,ugyanis belehajtottam egy tüskebokorba.

-EZ A HÉTEN MÁR A NEGYEDIK GYEREK!-mérgelődött egy öregember,aki pont a szemetet vitte ki.

-Jaj,bocsi!-futott ide hozzám a lány.-Ugye nem esett bajod?

~Nem,bazdmeg,jólvagyok csak most mentem bele egy tüskebokorba,minden oké!~gondoltam majd öt perc után végre válaszoltam neki.-Nem,nyugi..-kászálodtam ki valahogy a bokorból, és szedtem ki magamból a tüskéket,amíg a ciánhajú a bicajomat szedte ki a bokorból.

-Mégegyszer bocsi!-sajnálkodott.

-Semmibaj!-mondtam már kuncogva.

-De! Nagy a baj,a nevem Rose,nesze nyugodtan jelents fel testi sértésért!

-Mondom,hogy semmibaj! Nyugi...amúgy ha már te is elmondtad a neved,én is elmondom az enyémet! Osikko vagyok!-mondtam mosolyogva.

-Oké...Nemesis!-mondta kuncogva.

-Mivan? Miért vagyok Nemesis?

-Mert olyan Nemesis szerű aurád van!

-Mivan?-nevettem amibe ő is csatlakozott. Úgy érzem ez egy hosszú barátság kezdete lesz.

¤5 évvel később¤

Ez a röpke 5 év alatt,elég jól összebarátkoztam Rose-al. Bármondjuk nem csoda,hiszen egy osztályba kerültünk. De ezen a héten minden másabb volt,minden találkozonkat amit szerveztünk lemondta,mindig másra hivatkozva. Már azt hittem,hogy a hétvégi találkozoinkat is lefogja mondanni,de pénteken végre mondta,hogy most ráér egy találkozóra. Nagyon megörültem és szinte ugrándozva mentem a találkozóhelyünkre ami az erdő mélyén van,fura egy öreg faházhoz képest,még nem szakadt le alattunk. Amikor odaértem,Rose háttal állt nekem,valamit mormolva.

-Heya!-köszöntem rá mosolyogva. Egy kicsit megijesztettem,ahogy láttam a kis ugrását.

-Hmm..szia?-nevetett kínosan. Ilyenkor olyan aranyos tud lenni...(HAH GAYYYYYY Rose x Nemesis,heheeeeeee)

-Megijesztetelek talán?-nevettem.

-Csak egy kicsit...csak egy kicsit vitt el majdnem a szívroham...

-Hehe..bocsi...-nevettem kínosan majd megláttam mögötte valami csillogó dolgot.-Wow! Mit csinálsz?

-Semmit!-rejtette el jobban azt a valamit. Hmm...gyanús...

-Na,mutasd!-böködtem.

-N-Nem!-kezdett el izzadni.

-Na! Mutasd! Mutasd! Mutasd!-böködtem amitől eléggé felidegesíthettem,mivel lefogott és ledöntött a földre egy pszichopata mosollyal.

-Tudod..nem akartam ezt ilyen hamar megtenni,de nem hagytál nekem más választást...jó barát voltál meg minden,dee...jó erőforrás is vagy,és ha megöllek,végre lesz hatalmam!-vigyorgott és felemelte azt a kezét amiben az a csillogó valami volt. Egy kés,hát persze!

-M-Mivan?!-csak ennyit tudtam kinyögni félelmemben. Meg mert azért is mert a kése közeledett felém. Még jó,hogy a suliban volt önvédelmi óránk! Ezáltal megtudtam még fogni a kezet,amelyben a kés volt. De úgy látszott,hogy Rose erre fel volt készülve...a másik kezével amiben szintén egy kés volt,elkezdte felszabdalni a ruhám azután pedig a bőrömön ment végig az éles konyhakés. Én csak kiáltoztam,de persze senki nem hallott mivel az erdő mélyén vagyunk. Pár perc elteltével már a kezeim szétszabdalva,a testem pár vágásával feküdtem még mindig a földön. De az utolsó vágások még csak most jöttek! Átvágta a szememet és a számat is átszabta olyanra,hogy a fogaim kilátszodjanak,majd felállt és innentől már a vérveszteségtől elájultam.

Mikor felébredtem,a kezei már bevoltak kötözve és mellettem volt egy maszk. Úgy látszik ameddig el voltam ájulva,addig elvolt. De miután szétvagdalt mért kötözte be a sebeimet? Ezzel a gondolattal vettem fel a maszkot amiből kihullt egy cetli.

"Bocsáss meg ezért,muszáj volt ezt megtennem.." -Rose

-Nem bocsáttok meg...-dobtam el a cetlit majd felvettem a maszkot. -Mostantól te vagy az új ellenségem...jegyezd meg a nevem,Rose....Nemesis levadász.



A vége egy kicsit se füle,se farka lett,szerintem,de azért remélem tetszett Nemesis története! Sziasztok!^^



You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: May 26, 2019 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

OriginsWhere stories live. Discover now