Ep 5

2.1K 124 4
                                    

Sampai di rumah lisa

Jungkook: okay lah sampai sini sahaja lah saye hantar awak kat sini.

Lisa: terima kasih yer

Jungkook: same same. Akhirnya saye tahu rumah awak nanti bolehlah saye selalu datang. Hehehehe😂

Lisa: ishhh jangan selalu datang nanti emak saye cakap ape kang😂.

Jungkook: okay okay😂

Lisa: byeeeee🙋🙋

Jungkook: byeeee🙋🙋

Knock knock

Lisa: Emakk!!! Saye dh pulang.

Emak lisa: Dah balik pon anak emak. Macam mana hari pertama sekolah lisa?

Lisa: okay jer mak lagipun lisa dah ade kawan baru. Sekejap kan lisa ade kawan baru.

Emak lisa: okay lah tu ermm tadi kat sekolah ade tak yang buli lisa?

Lisa: takde mak

Emak lisa: hmm okay. Dh mkn blum?

Lisa: belummmm. Mak masak ape?

Emak lisa: Cuba teka ape?

Lisa: tomyam!!!!!

Emak lisa: iya betull!! Jawapan anda tepat😂😂

Lisa: hahahahahah😂😂

Emak lisa: dah dah pegi mandi dulu nanti kalau lisa tak mandi busuk makanan tu.

Lisa: eeeee mak ni😂😂

Emak lisa: mak gurau jee😂😂. Dah pegi mandi

Lisa: okayyy makk

~jungkook pov~

Dalam perjalanan balik ke rumah.

???: jungkookkkk

Jungkook: oh mak kau terperanjat. Aduhhhh. Kau ni jisoo terkejut aku. Kau nak ape?

Jisoo: heheheh sorry lah. Hah ye aku nak tanye kau lepas balik sekolah pergi mane?

Jungkook: ermmm tak pergi mane mane. Kenape?

Jisoo: kau ni memang cepat lupa eh? Kan kita ade kelas tariannn

Jungkook: haah lah. Eishhh series lahhh bapak aku tak ingat siakkk.

Jisoo: kau memang. Dah lah jom gi kelas cepat kang tak pasal pasal kene marah ngan Cikgu Jimin.

Jungkook: ha yolah yolah jomm.

Mereka pon berlalu pergi kerja kelas tarian.

~end jungkook pov~

~lisa pov~

Lisa: ermmmm sedapnyee tomyam yang mak masakk. Terima kasih mak.🙏🙏

Emak lisa: same same. Hari ni ade tak pegi mane mane?

Lisa: entah lah mak rasenye takde

Emak lisa: oh okay ni nanti mak nak pegi mall kejap nak ikut tak?

Lisa: tak nak lah. Malassss

Emak lisa: hmmmm okayy nak kirim ape ape tak?

Lisa: takde

Emak lisa: okay.

~jungkook pov~

Di kelas tarian

Cikgu Jimin: kamu semua dah penat ker?

Semua: dahhhhh

Cikgu Jimin: kamu semua berehat lah dulu tapi cikgu ade satu permintaan.

Jungkook: permintaan ape cikgu?

Cikgu Jimin: cikgu nak cari penari yang baru

Jisoo: penari yang baru?

Cikgu Jimin: yer cikgu nak yang penari baru tu perempuan. Ade tak sesapa boleh carikan sebab memang penting sangat untuk cikgu jadi tu jer lah permintaan cikgu. Kamu semua berehat dulu yer.

Semua: baikkkk cikguuu

Jisoo: wei jungkook

Jungkook: ape?

Jisoo: kau rase ade tak diantara kawan kite boleh menari?

Jungkook: entah eh kejap mungkin ade?

Jisoo: sape?

Jungkook: ermmmm mungkin jennie boleh atau rose?

~author pov~

Kau dah lupakan lisa eh?😂😂 kenapa lah tak mention si lisa tu sekali😂.

~end author pov~

Jisoo: ermmm boleh jugak rasenye nanti kita tanya diorang lah kalau diorang nak.

Jungkook: okay.

Knock knock

Cikgu Jimin: sape tu?

Tzuyu: ni saye Tzuyu. Cikgu boleh tak saye nak sertai kelas ni sebab memandangkan cikgu tengah cari penari yang baru ape kate saya sertai?

Cikgu Jimin: erm boleh jugak tapi cikgu nak tengok bakat kamu dulu

Tzuyu: baiklah cikgu😏

Jungkook: omg tidakkk mungkinnn

Jisoo: habislah kauu jungkook

Jungkook: weiii aku tak nak dia sertai kelas niii. Nahas aku kangg aduhhhh

Jisoo: dah tu nak buat macam mane dan lagi satu macam mane dia tahu yang cikgu nak cari penari baru?

Jungkook: kau ni bengap betul lah sah sah lah die dengar dari luar ker?

Jisoo: ha yelah yelah kau jer betull aku salahhh

Jungkook: tahu pon😂

Jisoo:😑😑😑









Bersambung💕✨❤

TING TING TING4/12/1992Omggggg happy birthdayyy kim seokjinnn🎉🎇🎆✨🎈 stay healthy , stay worldwide handsome , stay cute omggg omgg I LOVE YOU SO MUCH SEOKJINNN😭😭😭😭😭😭 I love you as my man and you are so precious for meee😭😭😭😭✨✨✨✨

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

TING TING TING
4/12/1992
Omggggg happy birthdayyy kim seokjinnn🎉🎇🎆✨🎈 stay healthy , stay worldwide handsome , stay cute omggg omgg I LOVE YOU SO MUCH SEOKJINNN😭😭😭😭😭😭 I love you as my man and you are so precious for meee😭😭😭😭✨✨✨✨. Seokjin keep being childish and your dad jokes😂😂 although your jokes are not funny well hahahaah but its okay i still love you❤❤💕. If maknae always bullying you , you have must to stay calm because yeahh you are hyung in that group and i know you are done with they neither me too😂😂. Seokjin you are the best and always make my heart beating so fastt. I cant with you Seokjin. Tolong lh abaikan hatters yg luar sne tu just pay attention to your ARMY. ARMY WILL ALWAYS LOVE YOU SEOKJINN. I LOVEEEEEEEEEEEE YOUUUUUUUU SOOOO MUCHHHHHHH❤❤❤❤❤💕💕💕💋💋💋💕💋💕💕❤💋❤💋❤💋💕✨💕💋.
*maaf kalau english teruk*😂😂 mmg nk sngt tlis english😌😌.

Sorry lambat wish sebenarnye dah wish awal awal dah tapi lupa nak wish kat sini pulak😂😂🙏🙏.

[✔] Cinta? ( Blackbangtan ) Where stories live. Discover now