W związku z tym że to książka o Roxmb muszę to tu wstawić
I ta muka na dole XD
Od wydarzeń w kawiarni minęły dwa dni. Czułem się już o niebo lepiej, bo Arek wspierał mnie każdego dnia jak tylko się dało. Wciąż jednak okropnie tęskniłem za Asikiem.. Mówiłem, czas tego nie wymaże.
- Wychodzę - powiedział Arek wchodząc do pokoju, w którym nagrywałem. Będę to musiał wyciąć, ale nic nie szkodzi. Kiwnąłem do niego głową i spojrzałem przelotnie na zegarek w komputerze. Po osiemnastej. Mam nadzieję że nie będzie się szlajał do późna.. Włączyłem spowrotem okno z minecraftem i wróciłem do nagrywania.
[Tu nasz Roxu gada do kamery i wali sucharami]
Uff.. Montowanie bywa męczące. Połowa roboty już zrobiona, ale druga połowa wciąż czeka na edycję. Nie jestem maszyną do nagrywania. Potrzebuję przerwy.
Wstałem z fotela i automatycznie pokierowałem się do kuchni. Otworzyłem lodówkę, chwilę przebadałem ją wzrokiem i wyciągnąłem z niej dużą colę. Z szafki wyjąłem szklankę i nalałem sobie picia. Pijąc spojrzałem na zegarek. Była dwudziesta. Bycie YouTuberem pochłania.. Czasem aż za bardzo. Na dworze już jakiś czas temu zrobiło się ciemno. Arek wciąż nie wrócił do domu..
Niepotrzebnie się martwię! Jest dopiero dwudziesta, a on jest dorosły. Chociaż.. Z zachowania to raczej dzieciak. Taki uroczy dzieciak..Uśmiechnąłem się pod nosem odstawiając szklankę do zlewu. Później przyjdą krasnolódki i pozmywają. Poszedłem do salonu i usiadłem na kanapie. Zastanawiałem się co mógłbym porobić sam czekając na Arka. Montować już mi się nie chce, a po za tym oczy muszą odpocząć. Moje myśli wciąż wirowały wokół Angulara, więc wpadłem na pewien pomysł.
Wziąłem laptopa który stał na stoliku przede mną i odpaliłem go, po czym wszedłem w wyszukiwarkę.
Roxmb x AngularPlay
To właśnie wpisałem, po czym wszedłem w galerię. Zostałem zasypany najróżniejszymi fanartami z tej kategorii. Były tu zarówno w miarę normalne rysunki, typu ja i Arek trzymający się za ręce, ale były tu też te ostrzejsze, typu pocałunki, a nawet..
Głupio uśmiechnąłem się do ekranu. Naprawdę widzowie wyobrażają sobie nas w takich sytuacjach? To.. Ciekawe.
Skrolowałem niżej, aż natrafiłem na pewien obrazek wyglądający jak jakaś.. Okładka do książki? No nie..NIE GADAJCIE ŻE PISZĄ O NAS FANFIKI.
Szybko kliknąłem w adnotację, gdzie przeniosło mnie na stronę zwaną "Wattpad". Gdzieś już o niej słyszałem.. Podobno jest przepełniona książkami typu DxD, i od niedawna również jakimś KxK. Siedlisko zła jednym słowem. Ale.. Trochę mi się to podoba.
Przeczytałem opis pod książką o mnie i Arku.Masz najlepszego przyjaciela od wielu dobrych lat, lecz co może się zdarzyć gdy nagle poczujesz do niego coś.. Więcej?
O tym przekonał się Michał - youtuber o nazwie Roxmb. Niefortunnie zakochał się on w swoim najlepszym przyjacielu - Arkadiuszu AK Angularze.
CZYTASZ
Do Czego To Doszło?..//RxA
FanfictionMasz najlepszego przyjaciela od wielu dobrych lat, lecz co może się zdarzyć gdy nagle poczujesz do niego coś.. Więcej? O tym przekonał się Michał - youtuber o nazwie Roxmb. Niefortunnie zakochał się on w swoim najlepszym przyjacielu - Arkadiuszu AK...