- A więc.. To by było już na tyle! Ze mną był Angular, trzymajcie się i cześć! - pożegnałem się z widzami jednocześnie wyłączając nagrywanie.
- Wyszło świetnie. Kiedy to wstawisz? - spytał Arek.
- Jutro, dzisiaj leci wszechstronna. A tak zmieniając temat, to mam do ciebie pytanie - powiedziałem.
- Tak? - spytał Arek.
- Masz jakieś plany na wakacje? - spytałem go. Dzisiaj zaczynał się lipiec. Wszyscy będą mieć więcej czasu wolnego.. A ja chciałbym spędzić go z moim najlepszym przyjacielem. Tia.. Przyjacielem.. Czasem czuję że to jednak coś więcej. Nie zakochałem się w nim, czy coś.. Bardziej zauroczyłem, a to różnica.
- Nie.. Nie za bardzo, a co? - odpowiedział.
- A no wiesz..
- Dobra, dobra. Znam cię zbyt dobrze. Za dwa dni u ciebie? - przerwał mi. Uśmiechnąłem się na jego słowa. Czasem serio wydaje mi się że on ma jakieś magiczne zdolności czytania w myślach. A zwłaszcza w moich myślach.
- Okej, bez problemu - zgodziłem się.
- Dobra, to jesteśmy umówieni. Muszę lecieć, narazie stary! - pożegnał się ze mną.
- Narazie! - pożegnałem się.
Potem wyłączyłem komputer i rozejrzałem się po mieszkaniu. Trzeba tu ogarnąć. No.. Nie ma może takiego syfu jak w bazie - a uwierzcie że tam jest totalna masakra - ale jednak wypada trochę posprzątać. No to do roboty!
~~~~~~~~~
Sprzątałem aktualnie swój pokój i pod łóżkiem znalazłem coś ciekawego. Mój pamiętnik! Sprzed.. Czterech lat! Otworzyłem go na pierwszej lepszej stronie i przeczytałem:
Siema pamiętnik!
Ale dzisiaj loche widziaaałeeeem...! Brałbym ( ͡° ͜ʖ ͡°)
No to do napisania! Elo!!O mój boże.. Ja serio taki byłem?.. Ehh.. No nic! Młodzieńcze lata.. Hormony i te sprawy.. No i wtedy byłem w stu procetnach hetero. A teraz?.. Nie wiem. Sam nie jestem pewien. Wciąż niby podobają mi się dziewczyny, a do chłopaków mnie nie ciągnie. Jedynie do Arka.. Więc chyba nie mogę stwierdzić że jestem bi.
Ajj zamyśliłem się. Wracam do pracy!~~~~~~~~~~
Gdy dom wyglądał już w miarę jak należy, postanowiłem sprawdzić social media. Na instagramie nic, tylko znowu pooznaczali mnie w setkach różnych postów. Na facebooku nie inaczej.. Za to na messengerze zobaczyłem wiadomość od.. Arka! Czym prędzej wszedłem w konwersację.
Angulareczek😏
SiemaAngulareczek😏
Ej bo tak ogarnąłem że w sumie to nie ustaliliśmy godziny mojego przyjazdu XDDRoxu_Koxu😏
Ej no xDAngulareczek😏
Może być jakoś tak rano? O 10 na przykład?Roxu_Koxu😏
OkRoxu_Koxu😏
👍Angulareczek😏
To pa 😁Roxu_Koxu😏
Pa 😉Okej, za dwa dni o dziesiątej rano będzie tu Arek. Czy muszę zrobić coś jeszcze przed jego przyjazdem? Chyba..
Potruchtałem do kuchni i zajrzałem do lodówki. Jak to na YouTubera przystało, samo masło i dżem. Chyba trzeba zrobić małe zakupy..Pojechałem więc samochodem do sklepu zwanego biedronką.. Nie no.. Do Stokrotki, co wy..
Postanowiłem kupić jakieś czipsy i napoje gazowane. Bo co innego? Zgarnąłem z półek to co chciałem i zmierzałem w stronę kasy. Tam zrobiłem w tył zwrot. Niestety.. Nie udało mi się uciec przed maszkarą.
- Michaaaał!! - pisnęła dziewczyna. Pewnie zastanawiacie się teraz kto to jest. Otóż jest to moja była, Ola. Zerwałem z nią jakieś.. No będzie ze trzy lata temu. Zrobiłem to, bo ona.. Ma pewną obsesję na moim punkcie. To nie jest normalne, serio.
- Ola.. - powiedziałem bez entuzjazmu.
- Co ty tu robisz?? O mój Boże to musi być przeznaczenie!! Daj buziaczka! - wykrzyczała dziewczyna i rzuciła mi się na szyję, aby mnie pocałować. Naszczęście udało mi się uchylić i uniknąć tego nieszczęścia. Bez słowa poszedłem do kasy. Musiałem jak najszybciej wyjść z tego sklepu.
- Co kupujesz? - spytała Ola idąc za mną. Nie odpowiedziałem jej. Położyłem rzeczy na taśmie a te powoli sunęły w stronę kasy.
- O jejku!! Uwielbiam te czipsy!! To dla mnie?? Dziękuję! Nie trzeba było!! - piszczała blondynka.
- Proszę panią, proszę zachowywać się ciszej. Inaczej będę musiała wyrzucić panią ze sklepu - upomniała ją kasjerka. Ola miała ją totalnie gdzieś.
- Kocham cię Michał! A teraz pojedziemy do ciebie!! I będziemy się przytulać oglądając film!! I będziemy się co chwilę całować!! - krzyczała.
- Dość tego! Ochrona! - krzyknęła zdenerwowana kasjerka. Waszym zdaniem też one zawsze się tak łatwo denerwują? Moim zdaniem tak, ale teraz w pełni się z nią zgadzałem. Jakiś wyższy facet właśnie wyprowadzał Olę ze sklepu. Nawiedzony człowiek..
Hej!
Totalnie nie wiedziałam co napisać w pierwszym rozdziale xD
No ale trzeba jakoś zebrać ich w jednym miejscu i ja wtedy będę wiedziała co i jak :>Aha, i zapomniałam wcześniej dodać że w mojej książce Rox i Angular są singlami.
I nie mam nic do Oli xD
Słowa - 728
~Kicialka
CZYTASZ
Do Czego To Doszło?..//RxA
FanfictionMasz najlepszego przyjaciela od wielu dobrych lat, lecz co może się zdarzyć gdy nagle poczujesz do niego coś.. Więcej? O tym przekonał się Michał - youtuber o nazwie Roxmb. Niefortunnie zakochał się on w swoim najlepszym przyjacielu - Arkadiuszu AK...