Ten10:
Of Taeyong!Ten10:
Gerçekten of!Tyyongg:
Valla bilerek olmadıTyyongg:
Özür dilerimTen10:
ÖZÜR DİLEME BENDEN!Ten10:
Şu an çok sinirliyim.Tyyongg:
Ama aşkım yurt kurallarının bu kadar sert olduğunu nerden bilebilirdimTen10:
Dalga mı geçiyorsun?Ten10:
Sana yapmayalım dedim ve seni uyardım.Ten10:
Ama sen beni dinlememeyi seçtin.Tyyongg:
Özür dilerim aşkımmTen10:
Sana benden özür dileme dediğimi hatırlıyorum.Tyyongg:
O değilde yan yana otururken mesajlaşmak zorunda mıyızTen10:
Eğer şu an ağzımı açarsam asla geri kapatamam o yüzden evet.Tyyongg:
Ama aşkımmTen10:
Aşkım falan deme bana!Tyyongg:
Birde iyi tarafından bak bu sayede daha uzun süre birbirimizi görebilirizTen10:
Ben şu an Hiçbir şey göremeyecek kadar sinirliyim.Ten10:
Ayrıca sana kaç kere şu de'yi ayrı yaz diyeceğim.Tyyongg:
Helal olsun be aşkım.Tyyongg:
Hiçbir şey göremeyecek kadar sinirli olsanda yazım yanlışımı görebiliyorsunTen10:
Dalga mı geçiyorsun?Tyyongg:
Ten10:
Kapa çeneni!Tyyongg:
Ağzını açmadım ki aşkımTen10:
Olsun sen yine de kapat.Taeyong, Ten'e iyice yaklaştı ve uzatarak "Ten" dedi. Ten, gözlerini Taeyong'a çevirdi. Taeyong'un yavru köpeğe benzeyen bakışları Ten'i yumuşatacakken Ten kendini zorlayarak sertçe bakmaya devam etti. Taeyong "Bir kereden bir şey olmaz." diyince Ten gözlerini açabildiği kadar açarak karşısındaki çocuğa baktı.
"Neden bahsediyorsun sen be?" Panikle dediği şeyle Taeyong gülmeye başladı. "Fesat şeyler mi düşünüyorsun sen öyle?"
Ten duyduğuyla kulaklarına kadar kızarırken " Ne alakası var?" dedi.
Taeyong gülmeye devam ederek "Çok alakası var." dedi.
Ten, karşısındaki çocuğun gevşekliğine derince bir nefes çekti. "Nerede yatacağım ben şimdi?" dedi.
Taeyong aniden ciddileşirken " Ne demek nerede kalacağım? Tabiki ben de kalacaksın. Başka birinde kalmayı mı planlıyorsun yoksa?" dedi.
Ten karşısındaki çocuğun ani değişimine gözlerini devirirken aklına gelen fikirle "Evet." dedi.
Taeyong gözlerini açarak "Ne? Kimde?" dedi. Ten Taeyong'un tepkilerinden zevk alarak devam etti. "Üst sınıflardan Johnny hyung" dedi.
Taeyong duyduklarıyla sinir krizine girerken "Saçmalama." dedi ve Ten'in elinden tutarak ayağa kaldırdı. "Benden başkasına gidemezsin."
Ten, Taeyong'un tatlı kıskançlığına daha fazla dayanamayarak ona sarıldı. "Sadece şaka yapıyordum." Taeyong da Ten ona sarılınca sinirini unuttu ve gülümseyerek Ten'in sarışınına karşılık verdi. Ve böylelikle beraber Taeyong'un evine yürümeye başladılar.
Y/N: Herkese merhaba~~
Uzun zamandır buraya yazamıyordum. Bu yüzden büyük ihtimal hepiniz hikayeyi unutmuşsunuzdur. Bunun için özür dilerim. Bir kaç günde tüm bölümleri yazıp bu hikayeyi de final yapmak istiyorum. Zaten bölüm sayısı az olan bir hikaye olacak.
Hepinizi seviyorumm♡♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Wonderful You ☆ Taeten
Fanfictiontyyongg: Selam fıstık ten10: Ne fıstığı be? ten10: Kimsin sen? tyyongg: Senin hayranın ten10: Ne hayranı be? ten10: Ünlü değilim ki ben. tyyongg: Birinin fanı olmak için o kişinin ünlü olmasına gerek yok. tyyongg: Vay be ne güzel yazdım ten1...