☆pt.14☆

215 34 0
                                    

Ten ve Taeyong, Taeyong'un yönlendirmeleriyle bir süre yürüyerek onun evine ulaştılar. Ten, Taeyong'un evini görmek için sabırsızlanıyordu. Sevdiği çocuğun nasıl bir yerde yaşadığını merak etmesi gayet normal bir şeydi.

Taeyong, cebinden çıkardığı anahtarla kapıyı açtı ve Ten'e içeri geçmesi için yer açtı. Ten içeri girerken Taeyong'un söylediklerine gülümsedi. "İlk defa evime sevdiğim birisini alıyorum."

Taeyong da içeri geçtikten sonra kapıyı kapattı ve Ten'i salona doğru yönlendirdi. Sevdiği çocuğun etrafa attığı markalı bakışlar Taeyong'un içini ısıtırken Ten'e yaklaşıp arkasından sıkıca sarıldı.

Vücuduna sarılan kollarla ilk başta şaşıran Ten sonradan gülümsedi ve ellerini vücuduna sarılan ellerle buluşturdu. "Yurda giriş saatini kaçırmakla iyi yapmışsın değil mi?". Ten, az önceki gibi sinirlenmektense gülümsedi ve "belki" diye mırıldandı.

İkili bir süre öylece birbirlerine sarılmış vaziyette durdular. Sonradan Taeyong, Ten'in kulağına doğru fısıldadı. "Ben açım." Ten duyduklarıyla az önceki sınırının yeniden geldiğini hissederken Taeyong'un kollarından kurtulu ve ona döndü.

"Sen niye her zaman ortam bozuyorsun be adam."

"Ama acıktım."

Ten derin bir nefes çekti. "Ne yemek istiyorsun?"

Taeyong sinsice gülümseyip "Seni" dedi. Ten gözlerini açarak şaşkınca karşısındaki çocuğa baktı. Sonra da elini kaldırarak omzuna doğru vurdu. "Sen neden böylesin ya?"

Taeyong gülümsemeye devam ederken hızlı bir atak yaparak dudaklarını Ten'in yanağına götürdü. Ten yanında hissettiği dudaklarla şaşırıp ilk başta tepki vermedi. Şaşırması geçtiğinde ise Taeyong'u kendinden uzaklaştırdı. Taeyong, Ten'in onu uzaklaştırmasına şaşırıp aynı zamanda üzülürken Ten karşısındaki çocuğun üzüldüğünü fark ettiğinde konuşmaya başladı.

"Öyle öpülür mü be?" Taeyong Ten'in dedikleri ile daha çok üzülüp utandığında Ten gülümseyerek "Asıl böyle öpülür." dedi.

Taeyong, Ten'in dediklerini anlamlandırmaya çalışırken boynunda hissettiği kollarla ne olduğunu şaşırdı. Dudaklarına değen dudaklar Taeyong'u daha da şaşırtırken bir kaç saniye karşısındaki çocuğa baktı. Gözlerini kapatmış, içten bir şekilde onu öpen çocuk kalbini hızla attırırken o da gözlerini kapattı ve aşık olduğu çocuğa karşılık vermeye başladı.

Y/N: Merhabalarr

Bu bölümden sonraki bölüm final. Az bölümlü bir kitap olduğu için özür dilerim. Bu kitabı yazmaya başladığım zamanlarda gidişatın nasıl olması gerektiğini düşünemediğim için kurguda birçok hata yaptım. Şimdi kitaba tekrardan bakınca en mantıklı kararın kitabı kısa ve öz bir şekilde bitirmek olduğuna karar verdim. Umarım yanlış bir karar değildir colcpdşdpsş

Wonderful You ☆ TaetenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin