NO ONE POV:
Trip selama 5 hari ni memberi banyak kesan pada mereka berdua. Jinyoung dan Jae Eun dapat berkenalan lebih dalam lagi pasal mereka. Mereka mungkin x akn lupa pasal percutian yang indah ni.
Jinyoung kini telah belajar untuk move on dan ingin hidup bahagia bersama ntah sape manusia special dia tu.
---------------------------------------
JINYOUNG:
"Best bercuti?" tanya Daehwi.
"Mesti lah best.. Call kita pun tak. Kalau x best dah lama dia mengadu dengan kita."
Bab perli kawan aku yg tu nombor satu.
"Hurm.. Boleh lah juga. Aku gembira sangat smpai malas nak msj korg. Hahaha.. Hadiah pun lupa beli. Hahahahahahahhahahahahah."
"Ish..Jahat betul. Mmg lupa kawan kan kau ni.." marah Jihoon.
"Lek2.. Ada aku belikan.. Tapi lupa bawak.."
"Jinyoung semua benda ni lupa.."
Ha tu dia.. Memerli je.. Aku pandang ke tempat duduk Jae Eun. Dia sedang bercerita tentang percutian dia. Sebelum pergi sekolah, aku dengan dia dah berkomplot untuk tidak bgithu kitorg bercuti dengan siapa. Kang heboh x tentu pasal.
"Best sgt kat sana.. Kanggaru tu comel giler2.."
Aku tersenyum dengar suaranya.
"Uish.. Jae Eun gi Australia juga..kau x jumpa dia ke Baejin?"
"Tak.. Mungkin dia kat tempat lain kot."
Bijak aku menipu.
"Mesti lah saya happy.. Klau bokeh saya nak pergi lagi lah."
Jap..aku ni.. Dh fall in love ker? Tak kot. Kejap sangat nak fall in love nie..
"Bae Jin Young!"
Aku memandang kawan aku dengan muka separuh geram separuh marah.
"Kau ni kena asyik senyum jer.. Tak pernah pula aku tengok kau senyum macam ni. Jarang betul. Mesti ada sesuatu ni kan?"
"Kau ni kan Guanlin, sama je lah macam dia. Suka tanya kenapa aku asyik senyum je."
"Dia?! Sape dia tu?"
Alamak.. Habis lah kau Jinyoung.. Temberang dh nak pecah ni. Sapa suh kau terlepas cakap. Ha terima lah padahnya.
"T-tak de siapa."
Aku berpeluh.
"Alahai kau ni Baejin.. Kalau x de siapa x de makna kaunnak cakap 'dia' tu.. Kau mana suka cakap pasal orang lain depan kitaorg.. Ni tetiba pula. Memang ada benda yang tak kena ni. Meh lah kongsi. Kita kawan kan."
"Kawan ke? Kalau kita kawan hormat keputusan aku bahawa aku takkan bagithu siapa 'dia' tu."
Aku saje je nak tekan kan perkataan
tu.
YOU ARE READING
fall for you ; bjy✅
लघु कहानी"ah.. kenapa kau hadir dlm hidup aku?" Bae Jinyoung, seorang lelaki remaja berusia 19 bertemu dengan gadis cantik bernama Choi Jae Eun... Gadis yg periang dan penyayang yg membuat semua org terpikat termasuk Jinyoung.. Tapi, disebabkan dia masih lag...