jurnalu vapirilor 3

18 1 1
                                    

Se împletici câțiva pași înapoi până să poată să se oprească. Toate instictele ei, tăcute cât timp strigase în furie văntului, o implorau  acum s- o  ia la goană.
       Își încleștă pumnii.
    - Unde e Ștefan?
Damon își încruntă  sprâncenele întunecate și o linie adâncă aoăru între ele .
    - Care Ștefan?
Elena făcu un pas înainte și - l plesni peste față.
O făcuse instinctiv, fără să gândească , și aproaoe că nu- i venea să creadă că fusese în stare de așa ceva.
O  palmă puternică , în care - și pusese toată forța și care- l  făcuse pe Damon să - și întoarcă fața. O dure mâna . Rămase nemișcată , încercând  să - și potolească  respirația , și - l privi fix.
   Era îmbrăcată la fel ca prima oară când  îl văzuse , în negură. Ghete moi, negre,  jeanși negri, plover negru și gea cum cum de nu observase  asta până acum. Avea acelaș păr negru, aceeași frumusețe tulburătoare . Dar părul lui ier drept, nu ondulat , okhii îi erau negri ca noaptea, iar gura negundurătoare.
    Își întoarse încet capul ca să  o privească , iar ea văzu cum sângele i se urca în obrazul pe care tocmai îl plesnise.
     - Să  nu mă minți, îi spuse cu vocea tremurândă. Știu  cine ești . Știu ce ești . Tu l - ai ucis pe bomnul tanner  azi- noapte . Iar acum, Ștefan a dispărut.
    - Chiar așa?
    - Știi bine că da!
    Damon zâmbi , apoi zâmbetul  îi pieri brusc. 
     - Te  avertizez , dacă i - ai făcut vreun rău ....
      - Ce- o să faci ? zise el. Ce- o să- mi faci,Elena ? Ce poți tu sa - mi  faci?
     Elena tăcu . Pentru  prima oară conștientiză faptul că vântul se potolește . Ziua coborâse peste ei o tăcere de mormânt , ca și când amândoi ar fi stat nemișcați în mijlocul unui uriaș cerc  al Puterii. Părea că totu , cerul de plumb , stejarii și fragii purpurii , pănântul însuși era conectat la el, ca și cănd el își trăgea Puterea din toate .Stătea cu capul înclinat ușor pe spate , cu ochii de nepătruns , plini de lumini ciudate.
     - Nu  știu, șopti ea, dar găsesc eu ceva , crede- mă . El râse brusc, iar inima Elenei trestări și începu să bată cu putere. Dumnezeule , era minunat! ,, Frumos " era un cuvânt mult prea mic  și lipsit de sens ca să- l descrie. Ca de obicei , râsul dură doar un moment , dar chuar și după ce buzele i se strânseră , sclipire lui îi rămase  în ochi. 
       - Te cred , spuse el,

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Dec 02, 2018 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

jurnalu vampirilor 2Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum