Aşk mı

306 26 7
                                    

Gözde: Yarın 4N1K İlk Aşk yeni sezon çekimleri başlıyor çok heyecanlı ve mutluyum hem yeni sezon hemde Atakan'ı göreceğim için. Gerçi tatilde de görüştük ama artık neredeyse 7 gün birliikte olucaz çok mutluyum. 2 yıldır Atakan'a aşığım onu görmek için sabırsızlanıyorum. Yarın sabaha kadar nasıl beklicem ben yaaa...

Atakan: Yarın 4N1K İlk Aşk yeni sezon çekimleri başlıyor çok heyecanlıyım ama nedeni set değil Orman Gözlüm onu çok ama çok özledim. Bahane bulmakta zorlandığım için tatilde pek sık görüşemedik. Ona 4 yıldır hayranım ve 2 yıldır aşığım onuı ilk TV8'de BANA BABA DEDİ'de gördüm. Bu gece heyecan ve mutluluktan uyuyamam bence...

Sina: Yarın 4N1K İlk Aşk yeni sezon başı bölüm çekimleri var çok mutluyum. Yeniden fa'n/m'larla buluşucaz. Ekibi de çok özledim. Tatilde en çok Burak'la görüştüm ama Atakan, Gözde, Suğdem ve Gizem'i hiç görmedim. 

Cemrehan: Yarın çekimler tekrar başlıyor. Üzülmek ve sevinmek arasında kaldım çünkü; İş başlıyor erken kalkıcam, zayıflıcam, sakal uzatamıyacak olmamam üzücü.  Arkadaşlarımı görcem (hayranlar, biz, BEN) çeteyi görücem çok eğlenicuk, çok güzel şakalar (pislikler) yapıcam. Iıııııııııı karar verdim sevinicem ekezhelıgsı... 

Cihan: Yarın çekimler başlıyor veeeeeeeeeeeee bence en kötü yönü kalkmak veeeeeeeeeeeeee en ama en kötü yönü çekimler olunca maçları canlı izleyemeceğim ühühühühühü.

Burak: Yarın çekimler başlıyor ve elveda sakallarım ühühühü. Acaba intadan canlı mı açsam* Açayım da yarın çekimlerin başlayacağını söylemeyeyim bari. Canlı açtın 15dk sonra bir fam aldım.

B. Slm adın ne*  X.Ben şimdi rüya görnüyorum di mi*  B. HFJTR di cnm di JŞYTG X. Nisanur adım Nisanur (...)   B. Gelelim asıl soruya     N. Gelelim    B. Taembarış mı* Teamali mi*   N. Sorması ayıp ( Burağın yüzü güler) tabi ki teamali (Burağın yüzünde açan güller soldu)    B. O zaman byy byy Nisanur    N. Byy byy...   

Burak bu sefer kendi fan syf. birini alır konuşurlar falan filan

GözAt 2li ||| Yarı Texting 😍😘Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin