Június 13, hétfő
*Cortez Szemszöge*
Ma van a nyári szünet első napja. 3 hónap múlva végzősök leszünk, ez azt jelenti, hogy jövő nyáron szét válnak az útjaink. Nagyon rossz érzés belegondolni, hogy ez az utolsó nyarunk Szent Johannásként. Gondolkozok rajta, hogy mit csináljuk az osztállyal nyáron, hogy legyen egy közös nyári emlékünk. Gondolkodtam, hogy nyaralni menjünk együtt valahová, de nem jutott eszembe semmi jó ötlet. Reninek még nem említettem az ötletem.Június 14, Kedd
*Cortez Szemszöge*
Egész nap a nyári kiruccanás ötlete forgott a fejemben. Arra jutottam, hogy mehetnénk egy fesztiválra, végülis emlékezetes lenne egy nagy buli (mármint ha nem rugunk nagyon be c:). Ráírtam az egyik régi barátnőmre, Zsófira, aki egy évvel idősebb nálam és volt már végig egy fesztiválon. Én is voltam már, de csak napi jeggyel, szóval nincsenek nagyon tapasztalataim ezzel kapcsolatban. Zsófi épp ráért, úgyhogy találkoztunk egy közeli kávézóban és el meséltem neki az ötletem.
-Uuu, Cortez ez nagyon jó ötletnek hangzik - közölte velem.
-Melyik fesztivált tudnád nekünk ajánlani?
-A mi kedvencünk a Bábel Feszt volt, életem legjobb hete volt az.
-Értem, mentek idén is? - érdeklődtem
-Idén nem fér bele a nyárba, mert mindenki költözik, egyetemre készül meg ilyesmi, de lehet, hogy ki nézünk a Red Hot Chili Peppers koncertre.
- Köszi az ajánlatot, beszélek a többiekkel és ha minden ok, akkor ott majd összefuthatunk. - tárgyaltuk le. Még egy fél órát beszélgettünk, majd haza mentem, hívtam Ricsi és közöltem vele az ötletem. Nagyon tetszett neki. Ezután küldtem egy kör e-mailt az osztály többi tagjának is. Dave még ki írta Twitterre is. A fesztivál jövő héten kezdődik, úgyhogy last minuteban megvettem a jegyeket és ki is nyomtattam őket. Később felhívtam Renit és egész hajnalig videochatelünk. Még ő is bezsongott az ötlettől.Na helló, itt lennék egy Szent Johanna és Bábel Fan Fiction keverékkel. Remélem tetszeni fog nektek. A könyv nem csak Cortez szemszögéből lesz írva, hanem vegyesen és a részek is hosszabbak lesznek. Igyekszem hozni a folytatást.
YOU ARE READING
A Szent Johanna diákjai a Bábelen
FanfictionA jól ismert, összetartó osztály ellátogat a Bábelfesztre, ahol sok kalandba keverednek.