1) Proč zrovna ta to přezdívka?
Mnohý moje followery vedia že som sa volala @zuzanasolavova čo je moje pravé meno. Meno Zuzula je tam napísané preto že je to moja obľubená prezývka, ktorů ale v realite nikto nepoužívá. A Cookie je meno nevymyslené mnou. Hrala som jednu hru kde se jedno dievča volalo Cookie tak sa mi to zapáčilo, že som si ho "vypožičala."2) Jak dlouho si na wattpadě?
No som tu zhruba deväť mesiacov. A vďačím vštekým mojím cupcake - sledovateľom Xd3) Kdo je tady na wattpadě tvůj vzor?
ZuriBele z dôvodu že robí skvelé covZur a aj by som sa ich rozhodne tiež chcela naučiť. No a samozrejme Alex1138, má fakt skvelé príbehy a bujnů fantaziu važ si niekedy hovorím pri písání mojích príběhov ,,Čo bi urobila Alex?"4) Jaký je tvůj nejoblíbenější žánr?
Romance a Dobrodružné príbehy..5) Tvoje nejoblíbenější kniha na wattpadu?
Virus od Alex11386) Tcoje nejoblíbenější kniha v reálu?
Milujem sériu kníh od Kiery Cassovej menom Selekcia7) Je tu nějaká osoba, kterou by si nám chtěla doporučit?
Rozhodne odporůčam moje kamarátky Maryellowe a TERKAunicorn777 obe plánujú skvelé knihy a myslím že podporu viacerými sledovateľmi ich postavíme spoločje na nohy a hovorili ale keď o tých fantastických príbehoch budem vedieť iba já je tá snaha na nič...8) Jak si se dostala k RPG a hrám?
Ako typický člověk som prezerala odporúčané príbehy a zrazu vykulím oči na knihu z názvom RPG Dance school... XD9) Pochlub se nám a doporuč nám nějaký ze svých příběhů...
No jediný dobrý čitareľný príbeh, ktorý mám na svojom profile má názov INVISIBLE a aj tak na neho moc pyšná niesom...10) Jak si se dostala na wattpad?
Bolo krásne slnečné poobedie a aj z mojou kamarátkov Maryellowe sme išli ku jej mame do práce, kde mi predstavila aplikáciu menom WATTPAD a vysvetlila o čo na apke ide. Už od mala rada vymýšľam a píšem básničky alebo príbehy - s nimi som začala keď som mala sedem. Hrozne ma ta aplikácia nadchla a postupne sa zo mňa stala najúspešnejšia wattpad userka v našej triedě... Je nás tam päť wattpad autoriek. Sranda čo?11) Chtěla by si se stát v budoucnu spisovatelkou?
Ako som spomínala milujem písanie príbehov no neviem seba predstaviť ako slovenskú spisovateľku. Mám iný sen a spisovateľstvo mám vždy ako hobby.....Rozvovor zpracovala sof🐺
ČTEŠ
Rozhovory CZ/SK
RandomMěli by jste zájem o rozhovor? Tak to jste na správném místě..... Cover by: @_Princess_Sophia_