2) MichaelaM1

16 5 0
                                    

Rozhovor s MichaelaM1

1. Proč zrovna tato přezdívka?
Nejsem moc na vymýšlení přezdívek a tak jsem zvolila svoje křestní jméno a spojila se začátěcním písmenem svého příjmení, ale bohuźel tato přezdívka byla obsazena a tak jsem použila ještě číslo.

2. Co nejvíce preferuješ na Wattpadu?
Pokud se jedná o příběhy, tak ráda čtu romanci, ale nepohrdnu sci-fi a fantasy.

3. Jak ses o Wattpadu dozvěděla?
Přiznávám, že čistě náhodou. Když jsem dopsala svoji dilogii, která nevyšla na WP jsem projížděla internet a najednou jsem narazila na odkaz na wattpad a jsem tu.

4. Co tě na Wattpad přivedlo?
Už od šestnácti let píši a když jsem viděla možnost publikovat své příběhy, neváhala jsem a šla do toho.

5. Chtěla by jsi někoho označit kdo třeba píše dobré knížky?
Líbí se mi příběhy od jejich tvorba je zajímavá a čtivá

6. Chtěla by ses v budoucnu stát spisovatelkou?
Je to mým snem už delší dobu a doufám, že se to jednou vyplní. Vím, že je to běž na dlouhou trať. Chce to spoustu energie a trpělivosti, ale snad někdy...

7. Jaké knížky by jsi nám doporučila přečíst?
Pokud mohu doporučit i svůj, tak příběh Naděje. Je to romance, která je psaná životem. Obsahuje situace z reálného života. To co se může stát každému z nás. Paktu mám Dvojí identitu, která má teprve první kapitolu, ale brzy se rozjede další. Jinak od jiných autorů bych doporučila Píseň pro Kate

8. Chtěla by ses s někým z wattpadu poznat osobně?
Ano, chtěla. Tak moc, ale bohužel žiju na Slovensku a k tomu mám osmi měsíční miminko, tak je to teď těžké tak snad v budoucnu.

9. Hraješ či hrála jsi někdy RPG? Pokud ano jak ses k němu dostala?
Nehraju. Donedávna jsem nevěděla co to znamená.

10. Je tu někdo kdo má wattpad a znáš ho v realu? (nemusíš označovat)
Bohužel neznám nikoho :(

Rozhovor zpracovala Papaja 💜

Rozhovory CZ/SKKde žijí příběhy. Začni objevovat