Deci e clar că visez. Cum sa apară așa dintr-o dată? Oare își amintește de mine? Vreau sa îl întreb, dar nu pot!
Mergeam încet spre locul unde eu și Kate trebuia să ne întâlnim în timp ce mă gândeam la cum aș putea sa vorbesc cu Akise.
Într-un final am ajuns observând-o pe Kate cum mă aștepta.
-Scuze, ai așteptat mult?
-Acum am ajuns deci e înregulă. Haide! a spus prinzandu-ma de mâneca de la geaca și taragandu-ma până la mall.
-Am... Ce facem aici?
-Cumparam haine!
-Ok...?
-Haide!După câteva ore pierdute prin magazine am condus-o pe Kate până acasă.
Mergeam încet pe stradă până cand m-am lovit de o persoana. Mi-am cerut rapid iertare iar când mi-am ridicat privirea am dat de ce a lui Akise.
Nu cred...
-A-am scuze!
-Nu e nimic.
...
-Cred că ar trebui să-
-Yuki... putem sa vorbim?
-Am.... S-sigur.Akise pov.
Ne-am continuat drumul până la casa lui Yuki, iar la un moment dat m-a întrebat:
-Akise, de ce ai făcut... aia?
-Hm? Aia ce?
-Am... Știi tu... In vestiar, a spus acesta roșind.Doamneee! E atât de drăguț! Vreau sa îl iau în brațe și să nu îi mai dai drumul!
-Yuki ascultă, in toți acești ani in care am fost plecat nu m-am putut gândi la nimeni, decât la tine și la momentele petrecute împreună. Și într-un final mi-am dat seama că nu pot trai fara tine și că... Te iubesc.
-....*intensive blush* A! Am! Și... și eu m-am gândit la tine...Autor pov.
In timp ce Yuki stătea acolo și încercă să nu explodeze de rușine, Akise și-a luat inima în dinți și a sărutat persoană din fata sa fara ai pasa dacă îi vede cineva și cu toate că era rușinat Yuki i-a acceptat sărutul.
După ce se desprinseră unul de celălalt Yuki fugi in casa iar Akise și-a continuat drumul, plin de fericire.
Yuki pov.
Acum... Ce fac? Akise tocmai mi s-a confesat... Și eu ce Dumnezeule mare îi zic!?
-Yuki Michael Cross. (Da il cheamă și Michael 😂) CE a fost aia?
Când am auzit acea voce, am știut că sunt pe terenul diavolului și că nu aveam cum sa scap.-Mamă nu e ceea ce pare! Eu... Am... El...
-Yuki.
-Da?!
-Dute și ia un loc.
-Ok.După ce m-am așezat pe canapeaua din camera de zi mama a venit și a început să vorbească pe un aer dominant.
-1. De ce nu l-ai invitat înăuntru?
-Glumesti? Mă fac rac doar când stau langa el, cum sa îl chem înăuntru?
-... Oricum 2. Așteptam să vorbim asta mai târziu dar se pare că acum e momentul.
-Sa vorbim despre ce?
-Despre cum trebuie sa o faci.Condoleanțe pentru mine și toate gândurile pe care le-am avut în această noapte. Amin.
______________________________________
Îmi pare rău! 😭 Deci chiar nu am idei! Va rog sa îmi scrieți in comentarii ce ați vrea sa se întâmple.
CITEȘTI
Iubirea ta m-a facut puternic
RomanceUn simplu elev care devine țintă bătăușilor, până când cea mai neașteptată persoană reapare în viața sa.