Terlanjur

47.8K 193 15
                                    

Hari ini mama dan baba akan melakukan umrah bersama maksu  merangkap ibu kepada teman lelakiku.Ayahnya telah lama meninggal dunia oleh itu mama membenarkan dia menetap di rumahku.Kakaknya telah bekerja dan mempunyai rumahtangga dan adik beradikku semuanya telah mempunyai  keluarga.Oleh demikian
aku akan tinggal bersamanya sepanjang mama, baba dan maksu menunaikan umrah.

Pada malam itu, aku sedang memasak untuk makan malam memandangkan aku dan dia sahaja yang berada di  rumah.Tiba tiba aku merasa sesearang yang memelukku dari belakang.Pada malam itu aku saja memakai baju putih dan kain batik tanpa memakai bra dan seluar dalam.Nampak jelas puting tetekku yang comel lagi pink itu dengan saiz tetek yang amat besar membuatkan semua lelaki tergoda.Adryan bertindak dengan meramas tetekku dan memasukkan tangannya kedalam bajuku lalu menggentel putingku."Wah besarnya tetek sayang bie niii.Comel je dia punya puting, nak isap boleh?"kata adryan.Aku hanya mengangguk lalu membawanya ke sofa selapas menutup api dapur.Adryan menanggal bajuku lalu tersembulah dua gunungku yang menggoda itu.Tanpa membuang masa dia mecium bibirku dengan rakusnya.Adryan menghisap putingku seperti bayi kelaparan."arhhhh harder bie sedap sangat ni arhhhhh"kataku.

Sebelah lagi tanganya meramas tetek yang tidak diusit dari tadi dengan kuat.Aku tidak menolak kerana inilah kinginanku.Tangannya turun kebahagian pepekku dan masuk ke dalam seluar dalamku lalu menggosok dengan laju."bie please fu...c..k me please bie tak tah..an ni i wa..n..t you fas..ter  sedap sangat niiii"
Adryan mengangkatku naik dan masuk ke dalam biliknya.

Adryan menanggalkan seluarku dan seluar dalamku dengan segera."Wah cantiknya biji sayang i ni tak sabar nak gentel biji tu."kata adryan." Dah ada depan mata ni buat apa lagi sebelum i ubah fikiran baik cepat"balasku.adryan segera mwenggentel biji kelentiku.Dia menjilat pepekku dan menanggalkan boxernya dan nampaklah burungnya yang lama ingin memasuki lubang cipapku yang masih dara lagi.
Setelah puas menjilat dia menarik tanganku ke burungnya lalu suruhku menjilat.Aku memasukkan batangnya ke dalam mulut ku lalu menhisapnya."arhhhh sedap sayang kuat lagi please...lepas ni i janji batang  you sentiasa dalam lubang cipap you okay.."Dalam lima minit batangnya keluar dari mulutku.adryan mengangkangkan kakiku lalu memasukkan batangnya denagn perlahan lahan."Sakit sikit tau sayang.Bertahan okay sayang"kata adryan.Dengan cepat aku menahannya dari memasukkan batangnya."Kenapa ni sayang"
"Sayang takut sayang mengandung sebab sekarang ni sayang tengah dalam fasa subur"kataku."takpa saya akan kahwin dengan awak selepas ibu dan maklong balik"Aku terus mengangguk  lalu batangnya menekan ke dalam lubang cipapku." Sakit bie "kataku tapi tidak dilayan.Tiba tiba batangnya terasa ada selapok keras yang ingin dilanggar nya.Ya itu dara ku.Dengan sekali hayungan dara ku pecah.Sakitnya tidak terkata dan aku ternampak darah di cadar katil adryan.

Sakit yang ku rasakan berganti dengan rasa nikmat yang tak pernah kurasakan selama ini.plop.plop.hentakan yang semakin laju itu membuatkan aku mencapai klimaksku yang pertama." Bie i tak tahan laju lagi i nak you pancut dalam i nak ada anak dengan you dari benih you please.... "Kataku sambil mendesah kenikmatan...." Ya sayang i cummmm arhhhhhh saya pancut dalam yaaa arhhhh..."kata adryan
Pada malam itu kami melakukan dalam lapan round kerana adryan yang kuat berusaha memancutkan benih nya kedalam rahimku."thanks bie untuk malam ni.sayang puas sangat nanti nak lagi tau tapi sedap daripada ni tau"kata adryan.


You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Dec 03, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

kahwin mudaWhere stories live. Discover now