Aku teringat time sek dulu... Aq ni atlet sofbol au..
Mmg lasak ahh.. Aq mmg kasar.. Dri dulu senanye..
Nak ckp skrg x kasar, err kalau kau ckp dpan keluarga aku aku lembut... Konfem kau kena bahan
Mcm eh.. Laki tu pengawas au.. Dia hensemm mmg popular ah.. Time tu yg popular kat sek aku atlet ngan pengawas sekolah ja..
So ade sekali tu.. Sabrina kwn aku adjust ahh aku an.. Time tu bru solat zuhur.. Tuisyen surau..
Dia mmg rapat au ngan aku n laki tu.. Mak laki tu pun selalu ajak dia dtg rumah..
Time tu dtg umah melawat.. Ya Allah masuk jerk bilik katil bersepah.. Laki tu tgh main game.. Dia tolong kemaskan *sebenarnye dia cmpk ke bawah jer* 😂😂
Tibe tibe laki tu ckp humaira tu comel gak an.. Tekejut gak aku.. Pahal pulak nama aku dia sebut..
Citenye dlm batch aku time tu aq yg the only one humaira bro sis.. Bangga sikitlah an..
Pastu aq cam ha dahtu asal kau bagitau aq.. Rupanya si sab ni cite kat aku dgn harapan terima si laki tu..
Sorry sis mmg tak ah.. Time tu aq lum jumpa first love aku lagi..
Laki tu punyalah.. Setiap pagi tunggu dpan kelas dia.. Btw kelas kitorg sebelah sebelah ja..
Aq dah cam.. Haishh aq nak lalu ni dia ade lak kat sini an.. Terdesak sgt dia ni..
Time lalu tu dia ckp dgn lembut dah nak gi training ke aku cam dlm hati...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
mesti korg igt berbunga an.. Sori sikit aq bukan mcm korglh hati cepat berbunga..Aq cam hakalah dia tanya soalan apa nie.. Dh nampak aku pakai glove maksudnya nk gi training lah haduhh malas aku nak layan mamat gile niee..
Aq langkah jer dia kata hati hati eh.. Jgn smpi tercedera.. Time tu hati aq dh tersentuh..
Sbb last time aq rasa org care pasal aq sblum arwah atuk aq meninggal.. Aq cam pandang dia sekejap then aq kata hmm thanks 4 the advice..
Dlm bape hari aq dh nak mula terima dia sikit sikit tapi as my friend lah..
Kitorg pun selalu jer dating depan kelas... Satu batch tau dia suka aq.. Ramai pompuan x puas hati..
Ramai gak pompuan kata aq tak reti syukur.. Lantak kaulah..
Tak lama kemudian.. Dpt tau dia suka org lain dri salman.. Laki tu buat cam muka minta maaf.. Aq just fine aq x kesah..
Time tuisyen tulah aq baru terima first love aku utk jadi kawan aq.. Sbb time tu first love aq tu nk sgt kwn aq tapi aq jual mahal sgt kata sab..
So, disebabkan dialah paling beria care pasal aku... Aq amik dia as bff aq.. X sangka dgan tu jugak aq terjatuh ngan dia setelah genap tiga bulan camtu..
Tapi dia tak suka aku pun huh.. Pernah tapi dia kata dia masih x leh lupa first love dia.. Merangkap ex gf dia.. So aq pun redhoo..
Readersss terhormat.. Sebenarnya, aq mmg pernah terjatuh cinta ngan seseorang tapi x pernah sekali pun aq ade bf.. So, aq rasa sesiapa jer dpt pecahkan rekod aq jdi bf aku mmg aq sanjung ahh.. Sbb secret admire yg selama ni dh tujuh tahun suka aq pun aq x terima lagi..
YOU ARE READING
Tegang jerk(1 day 1 story)
RandomProper sikitlah kan err sesi luahan bersama si doktor cinta bukan cinta dia cinta org lain