Aku pernah lah gak buat manuskrip.. And ade seorang penulis ni nak tolong aku cari penerbit.. Penerbit tu dah setuju dah pon.. Dia suruh hantar manuskrip..
Time tu manuskrip aku kena curi.. Aku tak tau lah hilang kat mane.. So aku fed up.. Aku sedihlah an aku mmg ade cita cita nak jadi novelis pun..
As what I say aku sedih gembira tak sedap hati ke aku akan bagitau arwah..
Sbb parents aku hmm terlampau busy kerja sampai aku bangun diorg kerja.. Aku dah tidur baru balik..
Sahabat aku ni dia convince aku dia kata buat jer bro peluang hanya datang sekali jer bro.. So aku mula buat balik..
Aku tak tau kenapa mungkin ujian no penerbit tu hilang manuskrip aku kena virus..
Aq cam rasa penat.. Dengan sahabat aku meninggal lagi..
Bila aq fikir balik.. Dulu dia selalu cakap apa apa pun aku yakin kau bole buat.. Kau akan jadi novelis terhebat di Malaysia..
Serius bila aku ingat balik.. Aku nangis.. Dia yakin ngan aq.. Dia siap kata lagi dia akan jadi org pertama yang akan baca novel aku..
So sekarang ni aku tgh try buat manuskrip novel baru.. Tapi aku nak buat novel ni khas utk dia..
Sbb dia yang yakinkan aku..
Cuma aku tak jumpa penerbit lagi.. Laptop pun rosak..
Tapi tetap ia tidak menjadi penghalang utk aku buat novel utk arwah..
Mmg sakit utk lakukannya seorang dalam masa singkat tapi apa apa pun aku akan cuba tunaikan harapan dia..
So bro kau tunggu jer even kau tak leh baca pun buku tu aku tetap akan buat khas utk kau..
YOU ARE READING
Tegang jerk(1 day 1 story)
RandomProper sikitlah kan err sesi luahan bersama si doktor cinta bukan cinta dia cinta org lain