Hish dah la langgar orang lepastu bla mcm tu jer? atleast minta la maaf haduihh muka dh cantik tapi perangai? Allahu.. jap aku puji dia cantik ke tadi?
ahhh lantakla aku datang sini nak beli hadiah tu kekasih hati..
skip
.selesai parking kereta aku keluar mencari kelibat wanita yang paling aku sayang. Dengan perlahan aku mendekati wanita yang sedang duduk dibangku berhadapan tasik itu.
"sayang~~happy birthday" sejurus itu aku hulurkan patung dan sejambak bunga ros.Sempat jugakla singgah beli tadi hehe.
"thanks awak susah-susah je beli semua ni hehe btw patung ni cute" tak aku tau patung tu cute tapi asal cubit pipi aku? readers tau tak?"emm btw bukan awak kata ade benda penting ke nak bagi tau saya?" saja aku mulakan perbualan yerla dah dia tak habis habis tengok bunga*pout* habis muka hensem aku ni letak mana? yedok?😂
"owh bout that..before we going towards saya nak minta maaf"
berkerut dahi aku minta maaf?
"saya tau mesti awak terfikir kenapa kan? macam ni saya straight to the point je k? saya nak minta putus."
.
.
.
.
.
.
wait
.
.
.
.
.
.
jap dia minta putus?
"jap farah amani awak jangan main main saya tahu la ni birthday awak tapi...this is prank right? redup aku pandang mata dia agar beritahu yang semua ini hanya permainan dia sahaja.
"i'm sorry uwais but i don't love you anymore.i found someone better than you."Redup saja pandangan aku terhadap wanita yang aku cinta sepenuh hati, bagai nak gila cintakan dia tapi end up? dia tinggalkan aku sebab jantan lain.Dia Nurfarah Amani bt Amran perempuan paling aku sayang suatu ketika dahulu..dulu je skrg? nurfarah amani adalah wanita murahan saja bagi aku.
Terasa nak menagis tapi aku kuatkan hati aku sebagai lelaki takkan nak menagis?so aku buat keputusan nak jalan jalan kat taman ni tenagkan jiwa.lagipun jatuh maruah lelaki klau menagis depan readers semua.😹still uwais pov
"MAMA!" ya allah anak siapa ni?
"adik? adik ok?" teruk nau nagisnya tapi aku perasan lutut dia ada darah sikit.
"uncle ta..di ada perem...puan tolak adham le...astu adham jatuh." "ad..adham jom uncle rawat adham dulu tu luka tu berdarah nanti berkuman .jom?"aku rasa dia teragak agak tapi last budak ni setuju jugak.
aku letak dia bangku then lap darah kat lutut dia guna sapu tangan aku.tbc
sorry kalau tak best 😹 kalau ada typo ke atau ada bnda tak kene comment je👌
YOU ARE READING
teddybear kerek
Historia Cortakinda mengarut well tiera kan mne pernah x mengarut 😂 nak tahu kene la baca. start:28.11.18 end: