De vorige keer in Arranged Marriage- "ohh dan zijn ze waarschijnlijk uit eten ofzo" zeg ik terug en loop naar de bank als ik een briefje zie liggen.
Pov Kim
Ik pak het briefje op er staat:
Hallo Kim,
Wij laten jullie alleen zodat jullie kunnen werken aan jullie relatie.
Als er iets is kunnen jullie ons gerust bellen,
Over twee weken komen we weer terug.
De ouders van Jimin zijn trouwens ook mee dus zeg maar tegen hem dat hij bij jou thuis moet blijven.
Tot over twee weken.
Groetjes,
Je ouders, Havva, Jin en Felix (ja Jin is ook mee).Ik heb alles voorgelezen en Jimin knikt "oke, wat gaan we nu doen?" vraagt hij aan me, ik loop naar hem toe "zullen we proberen om Vienna en Jungkook aan elkaar te koppelen?" fluister ik in zijn oor "ja dat is een goed idee" zegt hij en we lopen naar de bank toe waar ze zitten. Ik ga op de stoel voor de bank zitten en kijk ze aan "zullen we Truth Or Dare spelen?" vraag ik aan ze "ja klinkt leuk!" zegt Vienna gelijk en gaat in kleermakerszit zitten "ja laten we dat spelen!" zegt Jungkook ook gelijk en gaat goed zitten "ik begin!" roep ik snel en smirk naar ze "oh oh" zegt Vienna.
Ik begin met denken "Truth Or Dare aan.......... Vienna!" Roep ik na een tijdje "ehm, Truth" zegt ze waarop ik een evil glimlach opzet "wie vind je leuk?" vraag ik aan haar "moet ik het echt zeggen?" vraagt ze aan me "ja" zeg ik "......Jungkook..." zegt ze zacht denkend dat niemand het hoort "wat zei je?" vraagt Jimin die doet alsof hij het niet hoorde "Jungkook" zegt ze bang dat hij haar niet leuk vind "oehhhhhh" zeggen Jimin en ik tegelijk "Truth Or Dare aan Jimin" zegt ze "Dare" zegt hij terug "geef Kim een kus op haar wang" zegt ze en kijkt me evil aan "payback bitch moehahahahhaaa" lacht ze me uit. Jimin kijkt me aan en ik knik waarna hij me snel een kus op de wang geeft "oeh cuteeeee" zeggen Jungkook en Vienna tegelijk "jullie ja" zeg ik snel terug "oke Truth Or Dare aan Jungkook" zegt Jimin "Truth" zegt Jungkook schouderophalend "op wie ben je verliefd?" zvraagt Jimin "hebben jullie dit afgesproken ofzo?" vraagt Jungkook waarop we knikken "maar dat was niet de antwoord op mijn vraag" zegt Jimin "ik ben verliefd op......"
JE LEEST
Arranged Marriage //Jimin, BTS, Stray Kids en NCT FF\\
FanfictionKim en Jimin zijn al beste vrienden vanaf dat ze geboren zijn, op een doodnormale dag gebeurd er iets, Jimin en Kim moeten trouwen dit hebben hun ouders al vanaf dat ze klein zijn besloten, hoe zal het aflopen? komt er liefde tussen de twee of allee...