HOOFDSTUK TWEE

87 9 3
                                    

De vorige keer in Arranged Marriage-"nou eigenlijk gaat Jimin met jou trouwen en ga jij dat ook doen punt uit dus geen discussie meer" zegt ze waarop Jimin zucht en haar geïrriteerd aankijkt..-

Pov Kim
"Waarom doe je nooit eens wat ik wil? Het is altijd; yah doe dit, doe dat en als je het niet doet ga ik dit bij jou doen!" zegt Jimin boos terwijl hij opstaat om zijn moeder aan te kijken "omdat jij zo eigenwijs bent" zegt ze terug en lacht. Ik zucht, ik wil dit niet, mijn moeder kijkt me streng aan wat betekent dat ik het écht moet doen, ik loop boos naar boven en plof op mijn bed. Na een paar minuten hierover gedacht te hebben word er geklopt op mijn deur "wie ben je en wat moet je? vraag ik geïrriteerd "ik ben het, Havva" zegt de stem en loopt mijn kamer binnen "hey, wat is er?" vraag ik "gaat het goed met je? want ik denk niet dat je heel erg blij bent" zegt ze waarop ik knik "ik snap wat je bedoelt maar ik wil niet trouwen, stel je voor he; jij moet met je beste vriend baekhyun trouwen, dat zou jij toch ook niet willen?" zeg ik als voorbeeld "nee daar heb je gelijk in maar-" ik kap Havva weer af "ja zie je, hoe denken jullie wel niet dat ik me voel? De enige die dat weet is Felix, omdat hij mijn tweeling is" zeg ik en net op dat moment horen we een klop "binnen" roept Havva "hey" zegt Felix en komt naar binnen gelopen "hoi" zeg ik en schuif wat op "ik snap dat je het niet leuk vind" zegt hij en slaat een arm om mijn schouder heen "ik voel me echt niet goed om hierover te praten, ik bedoel, hij is mijn beste vriend, waarom zou ik in hemelsnaam met hem willen trouwen?" vraag ik "nu snap je hoe ik me voel, ik moest met Romylynn gaan trouwen wat ik ook gedaan heb" zegt hij waarop ik knik "moet ik het echt doen?" vraag ik zuchtend aan ze "als je mama haar hoofd nu net beneden zag betekent dat ja" zegt Havva "oke dan" zeg ik maar en sta op "kom laten we naar beneden gaan" zegt Felix en loopt uit de kamer terwijl hij mij meetrekt.

HELLOWW MAH SPRINGERS!
HIER IS EINDELIJ EEN NIEUW DEEL!
IK BEN TROUWENS TWEE WEKEN GELEDEN BIJ FAYE GEWEESG EN TOEN GINGEN WE NAAR BURN THE STAGE IN EINDHOVEN EN WE ZIJN NAAR DE MEDIA MARKT GEWEEST! IK HEB EEN ALBUM VAN WANNA ONE EN NCT DREAM GEKOCHT EN FAYE EEN MONSTA X ALBUM!
IK HOOP DAT JULLIE DIT DEEL LEUK VONDEN!
LOVE YOUU❤️❤️❤️
PURPLE YOUUU💜💜💜
XX KIM❤️❤️

Arranged Marriage //Jimin, BTS, Stray Kids en NCT FF\\Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu