ARKADAŞLAR KİTABA BAŞLAMADAN ÖNCE KISA BİR DUYURU YAPMAK İSTEDİM LÜTFEN BÖLÜMLERİ OYLAYIN ÇÜNKÜ BEN BU BÖLÜMLERE ÇOK EMEK VERİYORUM EMEĞE SAYGI DUYUYORSANIZ LÜTFEN OYLAYIN SİZİ SEVİYORUM:)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
J:Hadi ama itiraf et artık benden hoşlanıyorsun.
yavaş yavaş yanaklarının yanmaya başladığını hissetmiştin çünkü birinin senin yüzüne böyle bir şey vurması gerçekten karnının karıncalanmasına yetecek seviyedeydi.
A:Yoooo!hiçte bile
j:üff ne inatcısının ama bee!
A:Ne inadı gerçekleri söylüyorum,İnamak istemeyen sensin.
sonra jimin'in yanına oturdun.kafanı sıraya koydun ve biraz dinlenmeye çalıştın.Ama yalnızca çalıştın çünkü üstünde gözlerinin gezindiğini hissedebiliyordun buda senin her tarafına kramp girmesine neden oluyordu.
A:Neden öyle bakıyorsun?
J:Yooo! sadece çok güzelsin.
A:Bende birşey var sandım.
gözlerinin vücudunda gezindirmesi seni rahatsız ettiği için kafını ona göre ters olan tarafa doğru çevirdin ve sandalyeni ona zıt yöne doğru birkaç santimde olsa uzaklaştırdın.
bir vakit o şekilde yattın ne kadar onun bakışları senin üzerinde gezinsedeen sonunda dayanamayıp;
A:Ya yeter ne bakıyon ineğin tirene baktığı gibi?
bu sefer gerçekten öfkelenmiştin çünkü o tatlı uykunun bölünmesinden bırak hoşnut olmayı nefret ederdin.
yaklaşık birkaç saniye jimin sana şaşırmış bir ifadeyle baktı sonra yüzünü aptalca bir gülümse aldı ve aynen şöyle dedi;
J:Trene kaç kişi binmiş diye baktım.
dediğinde bi an öğle yemeğinde yediğin her haltı çıkarmak istemiştin ona sadece ifadesizce bakıyordun aklında şuan tek sorguladığın şey şuydu ki ''bir insan nasıl bu kadar zeka yoksunu olabilir''diye düşünmeye başladın şuan jimine hissettiğin duygulardan da soğumuştun kendini henüz yeni ergenliğe giren kızlar gibi trip atarken bulmuştun jimin e .
A:Bu esprileri çok mu arıyorsun merak ediyorum gerçekten.
jimin in yüzü düşmüş gibiydi.
sense hala o esprinin şokunu atlatmaya çalışıyordun jiminin şuan naptığını merak ettiğin için ondan taraf dönmüştün.Ona baktığında horul horul uyurken bulmuştun şuan sanki sarı yavru kediye benziyordu evet şu durumda sevimli ve masum duruyor ama keşke uyanık olduğundada bu kadar zararsız ve masum dursa bir kaç dakika yalnızca jimin'in yüzünü inceledin o kadar beyaz bir teni vardı ki kardan farksızdı, yüzünün pürüzsüzlüğü ise bir buz tabakasından farksız denilebilecek kadar temizdi.Gözleri ise dudakları gibi iri ve biçimliydi.Kısacası o iğrenç esprileri hariç muhteşemin eş anlamlısı olabilirdi.Onun bu muhteşemliğinde kaybolurken kulağına onun pürüssüz ve sexy gelen sesini duyman irkilmene deden olsada dediğine kulak kabarttın.
j:Öyle bakmaya devam edersen kendimi tutamayabilirim çikolatalı böğürtlen.
böyle demesine karşın donuk bir şekilde bir süre kaldın ve kendine geldiğinde;
A:Çikolatalı böğürtlen???
J:Dudakların bir böğürtlen kadar yumuşak vede iri ama yoğun bir çikolata tatıdı var bu beni dipsiz bir kuyuya düşerkenki vaziyet kadar rahat kılıyor.ve lanet olsun ki herkezi etkisi altına alabilecek kadar kırmızı ve sokak lambası gibi parlak duruyorlar bu da benim delirmeme neden oluyor.Yüz hatlarına gelirsemde o kadar beyaz bir tenin var ki benimki seninkinin yanıda saray ve gece kondu gibi kalır.Güneş kadar parlak ve camdan farksız bir cildin var.Kaşların ve kiripiklerin özenle işlenmiş gibi kaşlarının boyu orta ancak kirpiklerin takma kirpiğe hayret ettirecek kadar gür,uzun ve sıkılar.Gözlerinin irisinde kaybolacağım kadar güzel bir rengi var gerçekten insanı yutaçak şekilde muhteşemler gözlerinin iriliğine ve çift kapaklılığına gelirsemde koreli kızların güzellük anlayışında oldukça üstünsün.Senin güzelliğin ve en önemliside kapalı tonlardaki mavi gözlerin her erkeği hipnotize edecek kadar harikalar işte buda beni acayip deli ediyor ve seni kıskanmama neden oluyor bu kadar güzel olman bu dünyaya zarar çikolatalı böğürtlen.
Onun bu kadar romantik konuşması seni büyülemişti ve nutkun tutulmuş bi şekilde yalnızca ona bakıyordun.
Şuan kalbin ağzından atıyordu sense kalbini yavaşlatmak için değilde sadece kapkatı kesilip bayılmaktan korkuyordun çünkü eğer böyle birşey olursa bütün sınıfa rezil olabilirdin.
gerçekten şuan çıldırma evresine geçmiştin
bu şoku yavaş yavaş atlattığında kafını ona göre ters olan tarafa çevirdin ve gözlerini kaçırıdın.
J:Heyecanlandın değil mi?
A:Ne heyecanlancam be
J:ama gözlerini kaçırıyorsun
A:Hiçte bile kaçırmıyorum
j:tabi canım öyledir.
jimin çenenden tutar ve seni kendine çevirerek göz teması kurmanızı sağlar.Onunla olan şuanki yakınlığınız kalbinin ağzından atmasına ve yanaklarının bir domates misali kızarmasına neden oluyordu şuan sınıfın ortasında böyle durmanız ne kadar doğruydu diye düşünüp kendini çekmeye çalıştın ama tabi ki senin çılız vücudun onun kaslı kollarına karşı çıkamamıştı.
jimin seni kendine biraz daha yakınlaştırdı;
J:Emin misin?
A:Eminim dersin kendinden emin bir şekilde
oda senin o sıra dudaklarına yapışır zaten normalde ağzında atan kalbin şuan yerlerde hocanın ayağına kadar yuvarlanmış olabilirdi.bi anlık gözünü yere kaydırdı acaba gerçekten düştü mü diye kontrol etmek için ve tabikide düşümüştü ve yuvarlanıyordu.yuvarlanma sonucu hocanın ayağına gelen kalbini yakalayan sağ olsun canın hocan kalbini sana geri vermek için tabikide il adımını attı ve;
...
EVET BU BÖLÜME İSTENİLEN OY GELMEZSE DİĞER BÖLÜMÜ ÇOK GEÇ ATMA KARARI ALDIM.BİR DAHAKİ BÖLÜMÜN HIZLICA GELEMSİNİ İSTİYORSANIZ LÜTFEN OY VERMEY INUTMAYIN SİZİ SEVİYORUM.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~ʙᴛs ɪʟᴇ ʜᴀʏᴀʟ ᴇᴛ~ ~𝓢𝓸𝓸 𝔂𝓾𝓷~
FanficTam şuanda nefes alamıyordun kalbin ise senden kaçtıkça kaçıyordu. Kalbin hocanın ayağına çarpıp durduğunda o sıra dudaklarından ayrıldı.