Arkadaşının arka bahçesine gittiniz.O hoşlandığın çocuk ta gelmişti.onun adi (sevdiğinin ismi yoksa salla)'ydı.Havuzun kenarında şarkı çalıyor ve alkolsüz koptey içiyodunuz.Sonra sevdiğin çocuk yanına gelip:
-Merhaba(adın).dedi
Sende:
-Merhaba!dedin
Onunla aynı masadaydın öyle konuşuyodunuz.Kalbin yerinden çıkacak gibi oluyor ve çok heyecanlanıyordun.
Onunla konuştuğunu gören jungkook'un yüzü düşmüştü.Oda hemen yanınızdaki masadaydı.Sana dik dik bakıyordu içinden sinirlenmeye başlamıştın.
İçinden (bakma lan!)diyodun.
Rahatsız olmuştun. Bu arada üzerinde şunlar vardı:Ayakkabında böyle tonlardaydı çantanda gri simliydi yani üzerindeki gibi saçın açık ve üçları hafif dalgalıydı az bir makyaj yapmıştın ama çok güzel görünüyodun.
Herneyse burayı geçelim.Sevdiğin çocuk sana dedi ki:
-Bu yeni gelen çocuk değil mi?diye sordu.
Sende:-evet.dedin
Oda:
-Neden devamlı sana bakıyor?dedi.
Sen şok sen marşet.
-bende bilmiyorum ama açıkcası biraz rahatsız oldum.Dedin.
Oda:-İstersen içeri geçelim. dedi.
-tabi olur.Dedikten sonra içeri girdiniz.
Orada mutfağa gittiniz.Çünkü direk dışardan mutfağa giriliyordu.
Sende bir sandalye çektin ve mutfaktaki masaya oturdun.Oda oturdu.Sonra sana sevdiğin çocuk sevdiği olmayan sevdiği bu çocuk olsun:(NCT DREAM'dan tanıyanlar) Adı:mark
-Sana bir şey söylemem gerk (adın)
-Efendim Mark veya (sevdiğinin ismi)
-Şeyy bbbeenn ssseenden HOŞLANIYORUM.
Senin ağzın açık kalmıştı ve ona bakıyodun.
Ne diyeceğini bilemedin ondan sende hoşlanıyordun ama elin ayağın birbirine dolandı.-kabul etmiyecek misin?dedi.
-Aaaaaa bilmiyorum. dedin.
Neden böyle bişey dedin ki zaten çocuktan hoşlanıyorsun ama bnde senden hoşlanıyorum demeye gücün yetmiyordu.Söyleyemiyordun.
Ve saate baktın babanın seni alma zamanı gelmişti.Sende ona bnim gitmem gerekiyor sana kararımı yarın açıklarım bay bay Mark dedin.
Ve baban gelmişti arabaya atladın hala şoktasın kalbin yerinden çıkacak gibi atıyor yüzün sapsarı kesilmiş elin ayağın tutmuyo baban sana:-İyi misin kızım?
-Baba iyiyim teşekkürler.Dedin ama tabiki yalan değilsin.
Eve gelir gelmez odana koşmaya başladın.
Ve yüzünü tutarak koşuyodun yanakların çok sıcaktı.Odana girdin ve kapıyı kapattın.Odaya girip kendini yatağa atman bir olmuştu.Ve ne demeliyim diye düşünürken bir anda yarın okul olduğunu hatırladın ve üstünü değiştirdin ve tekrar kendini yatağa attın bütün gece gözüne uyku girmemişti.
Offff'layıf puflayıp duruyordun.
Yastığı alıp kafana geçirdin.Ve uyumaya çalıştın ama bu imkansızdı.ARKADAŞLAR UMARIM BEĞENMİŞSİNİZDİR OY VERMEYİ VE YORUM YAPMAYI UNUTMAYIN BU ARADA NCT DREAM'I ÇOK SEVİYORUM
GÖRÜŞÜRÜZ.BİR DAHAKİ BÖLÜMU BİR AN ÖNCE YAZIP ATMAYA ÇALIŞACAĞIM.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~ʙᴛs ɪʟᴇ ʜᴀʏᴀʟ ᴇᴛ~ ~𝓢𝓸𝓸 𝔂𝓾𝓷~
FanfictionTam şuanda nefes alamıyordun kalbin ise senden kaçtıkça kaçıyordu. Kalbin hocanın ayağına çarpıp durduğunda o sıra dudaklarından ayrıldı.