SAHNE ADI: Seungmin (승민)
DOĞUM ADI: Kim Seung-min (김승민)
POZİSYON: (Kurşun Vokal (Woojin gruptan ayrılmadan önce)
*Ana Vokalist*
DOĞUM GÜNÜ 22 Eylül 2000
BURÇ: Başak
BOYU 178 cm
AĞIRLIK: 56 kg (123 lbs )
KAN GRUBU: A
ÜNİTE: Vokal Racha
SPOTİFY: Dandy Boy Seungmin en MixSEUNGMİN HAKKINDA GERÇEKLER
- Güney Kore, Seul'de doğdu.
- Seungmin'in ablası var.
- Cheongdam Lisesine gidiyor. (SK-Konuşma Süresi 180422)
- Takma adı (üyelerine göre): Salyangoz; takma adı (hayranlar tarafından verilir): Sunshine.
- İngilizceyi çok iyi konuşur, ancak LA'da 4. sınıftayken sadece 3 ay İngilizce öğrenmiştir.
- Seungmin ve Chan aynı liseye gittiler ve Chan son sınıftaydı.
- JYP'ye 13. Açık Audition'da ikincilik kazandıktan sonra 2017 yılında JYP'ye katıldı.
- Diğer kursiyerlerin aksine, Seungmin antrenman kayıtlarını yazan bir günü hiç kaçırmadı. (Sokak Çocukları gösterisi)
- En çekici noktasının tombul sol yanağı olduğunu düşünüyor.
- Ayakkabı numarası 260/265 mm.
- Hobileri günlüğüne yazıyor, müzik dinliyor ve yemek yiyor.
- O sabahcı biri.
- En temiz üye.
- Tüm üyeler arasında en çok alay edilen kişi.
- En sevdiği mevsim sonbahar.
- En sevdiği yemek yumurta.
- Seungmin portakal ve çileği çok seviyor.
- En sevdiği renk Mor. (Doğum gününe bağlı olarak yaşıyor)
- Tatil sırasında yapmak istediği şeyler: hayvan kostümleri giyerken fotoğraf çekmek
- Tatil sırasında yapmaktan hoşlanmadığı şeyler: sıcak havalarda
koşmak - Seungmin baharatlı yiyecekleri iyi yiyemez ve o Çok terlemeye başlayacağım.- Seungmin gelecekte karanlık kavramları denemek istiyor.
- Seungmin hala JYP seçmelerine giydiği ceketin sahibi.
- Seungmin dördüncü sınıftayken, profesyonel bir beyzbol takımı olan SK Wyverns için yapılan bir oyunda ilk adımı attı. (2 O'Clock Escape Cultwo Show)
- Wanna One'dan Seungmin ve Lee Daehwi , lise sırasında yakındı. ( 'Lee Soo Ji Müzik Plaza')
- His rol modellerdir day6 gelen, Kim Dong-Ryul ve Sandeul B1A4 .
- Day6'dan Wonpil ve aktörler Lee Jangwoo ve Park Bogum gibi birçok benzerliği olduğunu söyledi. (Seul'de açılır)
- Gençken bir beyzbol oyuncusu olmayı hayal etti.
- Seungmin önce kuyruğundan balık ekmeği yiyor. (Stray Kids Amigo TV ep 1)
- Seungmin, GOT7'lere yaklaşmak istiyorJinyoung . (Sokak Çocukları Amigo TV ep 1)
- Açsa ve yiyecek yoksa, Seungmin kendisi için yemek pişirir.
- Görünüşe göre 2013 yılında Seungmin'in Gangnam'daki dairesine dişlerini fırçalarken bir helikopter düştü. (Seungmin'in arkadaşları 2013'ten mesajlar; 2013'teki kaza hakkındaki Dailymail makalesi)
- Seungmin, Shawn Mendes'i dinlemeyi seviyor. (iHeart Radio)
- Seungmin'in favori sporları beyzbol ve basketbol. (Stray Kids Amigo TV ep 1)
- Sahnede olmayı sevdiği ve şarkı söyleme görüntüsünü göstermek istediği için şarkıcı olmak istedi.
- Yurttaki rolü erken kalkmak ve kızarmış yumurta pişirmek.
- Seungmin, ASC için bir MC idi (Okul Sonrası Kulübü)
- "Sesime dikkat etmediğimde, nazal bir ses çıkarmaya meyilliyim" (Seungmin - "Seul'de Pops").
- Han ve Felix eskiden oda arkadaşıydı.
- Güncelleme: Yeni yurt Seungmin'de Bang Chan, Lee Know ve Hyunjin bir oda paylaşıyorlar.
- Stray Kids'de olmasaydı, fotoğrafçı ya da savcı olurdu. (vLive 180424)
- Sloganı: "Bugün boşuna harcadınız, yarın vefat eden birinin gerçekten yaşamak istediği gündür."
03.12.2018
DEVAM EDECEK...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
STRAY KİDS
أدب الهواةBu kitapta Grup, Sonra üyelerin tekli profil ve gerçekleri, Pre debut ve Comeback Teaser'larınin hepsi (bazılarını bulamadım ama çoğu var) ve bazı iş birliği fotolarını da bulabilirisiniz. Ayrıca Sosyal Medya Profillerinin Milyon takibini ve TC Cand...