Sahne Adı: Hyunjin (현진)
Doğum Adı: Hwang Hyun-jin (황현진)
Pozisyon: Ana Dansçı, Kurşun Rapçi, Alt Vokal, Görsel
Doğum Günü: 20 Mart 2000
Burç: Balık
Boyu: 179 cm (5'10 ") *
Kan Grubu : B
Ünite: Dance Racha
Spotify: Hyunjin'in Favorilerini SeveceksinHYUNJİN HAKKINDA GERÇEKLER
-Güney Kore, Seul'de doğdu.
- O tek çocuk.
- Çocukken Las Vegas'ta bir süre yaşadı (Las Vegas'ta anaokuluna 6-7 yaşlarında kısa bir süre gitti).
- Las Vegas'ta yaşarken Sam adını kullandı.
- Takma adları Jinnie ve "Prens".
- Seul'deki SOPA'ya (Sahne Sanatları Okulu) katıldı ve burada Pratik Dans okudu. (Şubat 2019'da mezun oldu)
- 2 yıl eğitim aldı.
- Temel İngilizce konuşabiliyor.
- Büyüleyici noktasının dudakları olduğunu düşünüyor.
- Hyunjin'in sol kapağının altında bir güzellik lekesi / işareti var.
- Ayakkabı numarası 270 mm.
- 16 yaşından beri yetiştirdiği Kkami adında bir köpeği var.
- Hyunjin kedi kürküne alerjisi var. (VLive)
- Hobileri kitap okuma ve spor yapmak, dans ediyor.
- Hyunjin'in en sevdiği renkler siyah ve beyaz. (vLive)
- En sevdiği mevsim sonbahar.
- En sevdiği yemek suşi.
- Soğan, havuç veya patlıcan yiyemez.
- En sevdiği meyve karpuz. (Twitter Live Q & A)
- Trabzon hurması hariç tüm meyveleri sevdiğini söyledi. (Sokak Çocukları gösterisi)
- Çok seyahat etmek istiyor. (Hyunjin ve Jeongin'in Dazed dergisi röportajı)
- Çocukken gerçekten merak ediyordu, bu yüzden birçok yarışmaya katıldı.
- Şarkıcı olmak istedi çünkü sahnede olmak onu çok mutlu etti ve müzik ona çok çekici geldi.
- Dean ve Crush sunbaenims'in şarkılarını dinlemeyi seviyor. (Hyunjin ve Jeongin'in Dazed dergisi röportajı)
- Uyumadan önce hayranların fancafe hakkındaki yorumlarını okuyor çünkü onu çok mutlu ediyor ve yarının programının ne olduğunu kontrol ediyor. (Hyunjin ve Jeongin'in Dazed dergisi röportajı)
- Hyunjin IN'e çok yardımcı oluyor. Günde yaklaşık 10 kez. (Hyunjin ve Jeongin'in Dazed dergisi röportajı)
- Stray Kids'te olmasaydı, bir iç tasarımcı olurdu. (vLive 180424)
- Uykusunda konuşuyor.
- Hyunjin uyanmak en zor olandır.
- Annesine benzediğini ama babasının burnuyla birlikte olduğunu söyledi. (Ceci Korea)
- Bir şarkıda en sevdiği öldürücü kısım, Han'ın kendisi için yazdığı "Grow Up" da rapidir.
- Geceleri maske kullanıyor ve bol su içiyor. (Ceci Kore)
- Sabahları çok yemek yer ve saat 16'dan sonra yemek yemeyi bırakır. (Ceci Kore)
- Hyunjin'nin arkadaşları ve sınıf arkadaşları, yakışıklı görünüşü ve yeteneği nedeniyle ona "Prens" diyorlar.
- Hyunjin, D- CRUNCH'dan Chanyoung ve VERIVERY'den Yongseung, SOPA sınıf arkadaşları.
- Hyunjin, bibim naengmyeon (baharatlı soğuk erişte) yerine mulnaengmyeon'u (soğuk erişte) tercih ediyor.
- IN dedi Hyunjin tüm üyelerden en çok ağlayan. Bir keresinde odaya girdi ve dokunduğu için çizgi roman okurken Hyunjin'in ağladığını gördü.
- Hyunjin'in telefonda en çok konuştuğu şey IN
- Hyunjin'in aksesuar takması gereken yüzük ve kolye.
- Sık taktığı bir çapraz kolyesi var.
- Hyunjin Kami'ye sahip olduğu için kedilere köpek seçti. (Stray Kids Amigo TV ep 1)
- Hyunjin'in son zamanlarda satın aldığı pahalı şeyler onun yüzüğüydü (aslında annesi onu satın aldı).
- Hyunjin'in terk edilmiş kedileri ve köpekleri destekleyen bir bileziği var.
- Tatil sırasında yapmak istediği şeyler: bir su parkına gitmek ve lezzetli yemekler yemek
- Tatil sırasında yapmaktan hoşlanmadığı şeyler: zor bir yolda yürüyüş
- Kendini beş kelimeyle tanımlaması gerekiyorsa, "Tutkulu Final Turu" Patron"(Korece yeol-jeong kkeut-pan-wang) (Başıboş Çocuklar Amigo TV ep 1)
- ile arkadaşlarmış Younghoon ait Boyz .
- Fransa'ya seyahat etmek istiyor. ("Idol Radyo")
- IN oda arkadaşıydı.
- Güncelleme: Yeni yurt Hyunjin'de Bang Chan, Lee Know ve Seungmin bir oda paylaşıyorlar.
- Hyunjin, tüm yurt tarafından duyulabilecek en yüksek alarma sahiptir.
- Yeni bir yatakhaneye taşındıklarından ve IN'den farklı bir oda kullandıklarından, IN alarmı duyar ve onu uyandırmak için Hyunjin odasına gelir.
- Hyunjin, Web dramasında "A-Teen Season 2" ep 16 (2019) ile birlikte IN
- Onun sloganı ile bir kameo yaptı : "Daha sonra pişman olsanız bile deneyelim."
- Rol modeli GOT7'den Jinyoung .
- "Show Music Core" da bir MC.
- Hyunjin'in ideal türü: "Endişelerimi iyi dinleyecek ve sanki kendi endişeleri gibi empati kurabilecek biri."
10.12.2018
DEVAM EDECEK...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
STRAY KİDS
FanfictionBu kitapta Grup, Sonra üyelerin tekli profil ve gerçekleri, Pre debut ve Comeback Teaser'larınin hepsi (bazılarını bulamadım ama çoğu var) ve bazı iş birliği fotolarını da bulabilirisiniz. Ayrıca Sosyal Medya Profillerinin Milyon takibini ve TC Cand...