Fuuu,a mai napon egy nagyon vicces dolog történt velem 😂😂😂
Már néhány hete fontolgattam hogy megint elkezdek edzeni valamit, kb masfel eve volt h folyamatosan edzoterembe jartam es edzettem,tudjatok sulyemeles meg egy kis kardio. De azóta konkretan csak az agyamban tespedtem es hat igy szaladt fel nehany kilo,ugyan meg mindig tetszik az alakom,de emlékszem milyen jo erzes volt kijonni az edzoterembol h ma is csinaltam valami hasznosat a testemnek,remelem sokan tudjatok milyen erzes. Na,hianyzik ez az erzes, szóval anya anno zumbara járt es neki nagyon tetszett, ráadásul nem is volt draga,kulonben anya nem jart volna ra. Szoval mondom akkor legyen zumba, a közelunkben egy 10percre van egy konditerem ahol van zumba. Az orarendben azonban meglattam a yogat, es mivel nehany napja faj a hatam, gondoltam ez jo lesz kicsit,lazitani stb. Ezert ma elmentem h akkor yoga,azonban en voltam az egyetlen aki yogara ment,mindenki mas spinningre. Vegul meggyoztem magam h kiprobalom,ha már itt vagyok, azonban elmondanam h világéletemben utaltam a biciklizest... Atoltoztem, felszalltam a biciklire vagy hogy hivjuk ezt a halalmasinat😂😂 mar abban a szent pillanatban fajt a seggem de jo, kezdodjek az ora. Ocsem,aki volt mar spinningen....en nem ertem milyen emberek ezek xd foleg az edzo,basszus, mar az elso 10percben ugy fajt a combom h azt hittem beszarok,itt emlekeztetnelek arrol h másfél eve nem sportoltam😁 En epp haldoklok,mire a no felall a biciklirol es úgy tekeri,na mondom, fasza...Felvaltva tekertunk allva,ulve,sprint,allva karhajlitas meg minden szar,amit csinálni kell egy ilyen oran. Kb. 40percig egyfolytában csináltam,a labam meghalt,es ereztem h kezdek meghalni,szoval leszalltam a bicikilirol és leultem, majd hirtelen minden sotet lett,es egy pillanatra elajultam, ráadásul meg magamat is lehanytam😂😂😂 szerencsére csak egy kicsit,mire mindenki odarohant,felraktak a labam es a kovi 20percben ott feküdtem, miközben ezek ott kinoztak magukat. Gyaaaah,mondon,ugyes voltam.Mekkora gaz vagyok 😂😂😂 Ott mindenki elott kidolok es meg le is hanyom magam,ez is csak en lehetek...
Aztan vege lett az oranak,fel kellett allni...na igen,de hogyan is,mikor a labam nem akart engedelmeskedni nekem 😂 basszus,ha ereztetek mar h a labatok feladta az egesz harcot, hat legalább 5szor akart kiesni alolam😂😂
Na,ez voltam en😂 Aztan az oltozo fele setalva az egyik no kb korbeordibalta h beajultam, en meg, legyszi,fogd be,vagy had legyek láthatatlan, de feltem h a labaim nem birjak az oltozoig szoval inkabb csak siettem leulni, minth meg megalljak neki😂😂
De mar jol vagyok es sikerult hazaernem.De komolyan basszus, volt ott egy 50ev koruli no,aki úgy nyomta azt a szart,h csak pislogtam...en meg ott fekudtem mellette es fogtam a fejem 😂 Ahh,de gaz volt,de ha legközelebb bemegyek, legalább mar mindenki tudni fogja: Ja,te vagy a spinninges csaj aki osszesett es behanyt? 😂😂😂😂 Meg ugy ereztem magam,mint a "I feel pretty" cimu filmben,ott is spinningezik a csaj,majd mikor beveri a fejét, hirtelen gyönyörűnek latja magat. Nézzétek meg,ha meg nem sikerült véletlen, es ha spinningre mentek,gondoljatok ram, es ne toljatok ki magatokat a limitig.
YOU ARE READING
Tényleg?
RandomEme ritka remekmű az irónai, a szarkazmus és a kegyetlen őszinteség királynőjének a kifakadásait fogja tartalmazni, nyomdafestéket nem tűrő szavakkal.✌️ A helyesírással pedig direkt nem foglalkozok, mert lusta vagyok kijavítani.✌️ Küldhettek könyve...