Sabah Eslinle okula giderken dun gece olanlari anlattim .
-Niye salak salak bakip siritiyosun sen.
-Hiic sadece yakisikli mi diye sorcaktim
-Ya ben burda napicam diye dusunup sana danisiyorum sense gelmis yakisikli mi diye soruyosun. Yuru Eslin yuru gec kaldik zaten.
Sinifa girdim ama nedn herkez benim siramin etrafinda topanmis. Bende daha fazla dayanamayip aralarina girdim.Off girmez olaydim.Dun geceki tas ne diyorum bn ya belki de seri katilim.Her neyse kim oldugunu bilmiyorum ama benim sonumun iyi olmadigi kesin.
-Herkez sirasina gecsin bakiyim noluyo orda.Hocanin dedikleriyle herkez sirasina dagildi ve o bana pic smile yapip
-Oturmicak misin.dedi.İyi de ben oturursam Eslin nolcak,sonucta beraber oturuyoruz. Arkami donup Esline baktigimdaysa yan sirada yeni gelen bi cocukla konusuyodu.Aman ne guzel iki dakkada satti beni.
-Angel kzim sen niye oturmuyosun?
Hiic hocam bu dersi ayakta dikilerek dinlemk istedim diyemesemde en azindan
-Bi arkadas sirami isgal etmis de ondn demekle yetindim.
Benim seri katilimse tahtaya kalkip.-arkasindan Eslininki-
-Kusura bakmayin hocam kendimi tanitmadim dedi ve sinifa donerek Ben Arthur bildiginiz gibi yeni geldim.Buraya Los Angelesden geldim deyince butun sinif sessiz sessiz konsmaya basladi.Hih yesinle geldigin yeri. Bir ance donse o lanet sehrinede kurtulsam.Sonra devam etti iste yok okul birincisiyim yok babam sunun baskani falan filan bende hazir Arthur yokken firsattan istifade esline yanima gel yoksa seni mahvederim bakisi attim ama salak sadece omuz silkti. Evet simdi yandik bana dogru geliyo ve yanima oturdu aman ne guzel.Aman tanrim kulagim egilip dudaklarini kulaklarima degdirerek konusmay basladi.
-Demek lanet sehrine geri don he . Emi ol oraya dincen ama seni de alarak tabik de .
İyi de ben onu icimden dememisydim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YASAK DÖNÜŞÜM
VampiroHerşeyden habersiz bi genç kız etrafında olup bitenleri çözmeye çalışırken bi de aşk hayatı başlıyo. 2 kişi arasında kalmış bu genç kız bakalım doğru seçim yapabilcekmi ? ARKADAŞLAR LÜTFEN OY VERMEYİ UNUTMAYIN.