S2 part-1

595 46 1
                                    

..."Ясан шинхэн ах чинь тоодгүй юу"
..."Тийн тэр намайг байгааг ч мэдэхгүй байх шиг байна"гэсээр нэгэн залуу гомдлон хэлж байгаа сонсогдоно.
"Жимин минь дээ. Тэр ижил хүйстэн биш болоол чамайг тоохгүй байгаа байх".
Жимин"Үгүй ээ Юнги ахаа тэр ижил хүйстэн зүгээр л тэр маш гунигтай бас тэр ажилаас өөр юу ч боддогүй их хачин байгааз тэрний өрөөнд байдаг тэр залуу анхны хайр нь байхаа" гэсээр инээн.
Юнги"Тгээд тэр нөхөртэй л юм байншд тийм болоол чамайг тоохгүй байж"
Жимин" Би нөхөртэй хүнийг нүдийг мэднэ. Тэр зүгээр л анхны хайраа мартаж чаддгүй байх. Харин би мартуулна. Заавал тэрнийг өөртөө дурлуулна".
Юнги"амжилт жоохноо би хайртайгаа өнөөдөр болзоотой түрүүлээд явлаа".
Жимин"Удахгүй 4үүлээ явна баяртай ахаа"
Юнги хальт инээсмглсэн дүр үзүүлээд яваад өгөв. Харин Жимин яаж Жонгүгийг өөртөө татах тухай бодон үлдэнэ.

Тэр өдрөөс 10жил хэдийн өнгөрчээ гэсэн ч Жонгүг өдөр бүр Тэхён дээр очно. Тэр хувийн бизнесээ эхлүүлээд маш баян болсон. Гэсэн ч тэр ганцаараа. Тэрэнрүү харах олон охид бүсгүйчүүд тэрэнрүү харах зуу зуун залуус тэрэнд хүрэх гэсэн мянга мянган хүн эхлэлд нь хүрээл шантрдаг. Учир нь Жонгүг Тэхёны байр суурийг хэнд ч өгхийг хүсээгүй. Насан туршдаа ганцаараа байсан ч хамаагүй Тэхёныг л мартхыг хүсээгүй тэрнийгээ зовоож байсан шанлалаа хэзээ ч мартхыг хүсээгүй. Хором мөч бүрт Тэхёны тухай бодож түүнийг л санан амьдарна. Хэдий 30насны босгийг давж байгаа ч тэрний сайхан царай хэвээрэй ч тэрний сэтгэл бүрэн хөржээ. Тэрний зүрх хайрлах биш зөвхөн амьдрах л үүрэгтэй болон хувирч.

Бурхан хүмүүсийг хооронд учруулахдаа жаргаах биш зовоох гэж учруулдаг бололтой.
Бурхан хүний жарглаар биш зовлонгоор хоололдог бололтой.

S1-ын уншсан хүн Тэхёныг ясныг мдэж бгаа байх. S2 дээр та нарыг их эморуулахгүй ээ.
За уншаад сэтгэгдлээ үлдээгээд байгаарай.

Happyžonę [S2]Where stories live. Discover now