Жимин"Та шалгаад намайг дуудаарай би одоо ажилтай" гэж хэлэн бөхийгөөд гарав. Харин Жонгүг толгойгоо дохиод хэн нэгэнрүү зурвас илгээнэ.
Жонгүгийн сэтгэлд ганцхан Тэхён байгаа ч тэр гормоноо хангах хэрэгтэй бас сэтгэлээ уудлах хэн нэгэн байх хэрэгтэй шүү дээ мэдээж тэр хүн нь Намжүүн.
Намжүүн найз залуутай ч Жонгүгийг ч гэсэн хайрлдаг гэхдээ найзын хувиар учир нь түүнийг хайртай хүнийх нь хувиар хайрлах гэж орлдох юм бол түүнтэй дахиж уулзах тухай бодож болохгүй. Хайрлахыг хүснэ гэвч бүтэхгүй зүйл...
"Чи ямар удаж байж ирдэг юм бэ Жон Жонгүг"
"Харин нэг шалгах ажил байсан юм. Юу болоод дуудсан юм."
"Миний сэтгэл санаа муу байна Жонгүг"
"Бас л Жинтэй муудлцаа юу"
"Тэгсэн"
"За яриа харин би сонсож байя"
"Жин хүүхэд ѳргѳж авмаар байна гэсэн" Жонгүг ууж байсан шар айргандаа хахаж цацан "Тоглоод байгаамуу"
"Нэрээ тэгсимаа. Хоёуулаа хамт амьдраад удлаа одоо хѳѳрхѳн охинтой болье гээд байна. 5жилийн дараа ядаж болье гэсэн чинь. Чи надад хайргүй болчихож гээд уурлаад намайг хѳѳчихсѳн"
"Тгээд болохгүй юм юу байгаа юм бэ"
"Миний амттай бал сар дуусах болоогүй байншдээ Жонгүг би яах юм бэ?" гомдолтойгоор хэлэх
"Бал сар гэнэ шүү гэрлээд 2сар болж байгаан байж. Чи Жинтэй эвлрэе л гэж бодож байгаа бол хүүхэд ѳргѳж авах л болждээ. Чиний л буруу дэндүү дураар нь байлгачихсан"
"Ииии Жонгүг чи ёстой муухай намайг аргадхын оронд Жиний талд орж байгаа муу тэ ѳѳдгүй найз юмдаа" гомдолтой хэлэх.
"Жиний хоолыг идэе гэвэл ѳѳр арга алгадаа" чангаар инээн хэлэх.Магдгүй Жонгүг Намжүүн Жин хоёртой байхдаа л инээдэг байх.
Намжүүн 2,3цаг гомдолсоор л Жонгүг сонсож инээсээр л хоёуул халаад ирэх нь тэр. Намжүүн сая нэг юм гомдлох нь зогсож болгоомжтой нь арагүй Жонгүгаас "Чамд найз залуу ч юмуу найз охинтой болох бодол алга уу" гэхэд "Жүүн би хүсэж байгаа ч үнэхээр чадахгүй бололтой манай ажилд шинэ хүн орсон ямар эгдүүтэй гээч тэр надад аль хэдийн дурлсан гэвч би чадахгүй бололтой яг л Тэхён шигээ алдах юм шиг сангдаад байна яг л Тэхёныг хайрлаж чадаагүй шигээ хайрлаж чадахгүй үргэлж уйлуулж гомдоох юм шиг сангдаад байна. Тэр гэнэн залууг шархлуулч тэр гайхалтай нүднээс нулимас унгаамааргүй байна. Би үнэхээр айж байна яах ёстойн бол"
"Жонгүг чи нэг алдаагаа дахин давттаг хүн биш биздээ миний найз юунаас ч битгий ай" гээд түүнрүү дулаанаар инээмсэглхэд Жонгүгийн сэтгэлд галын оч асах шиг сангдана.Анхны хайр хэзээ ч бүтдэгүй юм Жонгүг
Анхны бүхэнээ мартана гэдэг боломжгүй юм Жүүн.Одоо тэр энэ ертѳнцт байхгүй шүү дээ Жонгүг
Би маш сайн мэднэ. Түүнийгээ хайрлаж чадаагүйдээ л ѳѳрийгѳѳ буруутгаж байна НамжүүнЖонгүг Тэхён чамайг жаргалтай байгаасай гэж хүсдгийг битгий мартаарай
Намжүүн Тэхён яаж надаас ийм зүйл хүсэж чадсан юм бол.Жонгүг тэр чамд хайртай түүнд амлсанааа биелүүл
Ойлголоо Намжүүн. Бүгдийг Тэхёныхоо тѳлѳѳ хийнэ.A/n: Энэ хэсгээс хойш манай Жонгүг Жимин хоёрын түүх эхлэх ньдээ. Ѳнчин хайрын түүх болгох гэж байсан ч Жонгүгийгаа зуун дамжуулж зовоомооргүй байна. За уншаад сэтгэгдлээ хэлээрэй
YOU ARE READING
Happyžonę [S2]
RomanceЭнэ хайр гэжүү? Хайр жаргалтай төгсдгүй гэжүү Бүх үлгэр жаргалтай төгсдөггүй Гхдээ үлгэр бүхэн жаргалтай төгсдөг. 2018.12.28