Жонгүг Намжүүн хоёр хэтрхий их ууснаасаа болж ѳглѳѳ нь арай гэж сэрлээ.
Ѳмнѳ ууртай зогсох Жинийг харсан Жонгүг "Жин хён надад хоол хийгээд ѳг тхүү" ѳрѳвдэлтэй харц гаргангаа толгойгоо барина.
"Надад ѳѳр арга байхгүй бололтой" гэсээр гал тогооруугаа орлоо. Жонгүг ёстой аймар юм болох шахлаа шүү гэж ѳѳртэйгѳѳ ярин буцаж унтлаа.Жиминий талаас:
Юу вэ одоо ч ажилдаа ирээгүй байна ясийн бол арай муу юм болоогүй байгаа. Би ер нь ягаад санаа зовох ёстой юм тэр ѳѳр залуутай сайхан байгаа байлгүй тэр залуу нь надаас илүү гэжүү?
Хэд дахин бодолдоо урван хэтэрхий тѳсѳѳлѳн бодож Жонгүгийг хардаж байгаагаа ч тэр үл мэднэ. Тгтэл үс нь сэгсийсэн шал нойрмог ѳчигдрийнхѳѳ хувцастай ирсэн түүнийг хараад "Бүр шѳнжин жаргасын байналдаа" гэж амандаа үглээд үнэхээр ууртай суух тэрнийг Жонгүг харсанаа "Жимин надад кофе оруулаад ѳгѳѳч" бүх ажилчид гайхаж байлаа учир нь нарийн бичиг дадлагжигч байсаар байхад хэлтэсийн даргаар кофе зѳѳлгѳнѳ гэдэг хүн бүхэн гайхах нь мэдээжийн зүйл. Жимин ч гайхсан уурласан нууцхан догдлолтой кофегоо аван түүнрүү орлоо.Жонгүг"Баярлалаа. Гарч болно"
Жимин амандаа "Иймхэний тѳлѳѳ надаар кофе зѳѳлгѳж байгаамуу би ч гэж би юундаа баярлдаг байнаа" гэж амандаа бувтнан хэлэхыг Жонгүг сонсон юм дотроо нууцхан инээсэн ч юуг ч ил гаргсангүй.Ѳдрийн хоолны цаг:
Жиминий утас дуграв. Дугаарын хараад яахаа мэдхээ болисон тэр авах үгүйгээ бодсоор байтал утас нь тасрав.Мэссиж ирэх:
Хоолны газар ороод ир хамт хоол идэе.
Жимин эргэлзэх бодлоо хаяан шууд л гүйгээд очов.
Хоолны газар:
Жимин Жонгүгийг харангуутаа л очоод суучихав.
"Ягаад гэнт ингээд байгаа юм"
Жонгүг хариуд нь "Чи надад сайн биздээ"
Жимин улайхаас өөр юу ч хийж чадсангүй дотроо бол "ёоо юу вэ мэдсээр байж асууж байгаамуу тэ. Болдог бол цохиод авах юмсан" гэж бодсоор Жонгүгийн хоолоо идэж байхыг хараад зүгээр л ширтэв.
Түүний уруулын хөдөлгөөн нүдээ цавчих нь дэндүү гэмээр царайлаг харгдана.Жонгүг"чи хоолоо идэхгүй юмуу"
Жимин "аан юу одоо идлээ" гэж түгдрэн түүнээс арай гэж харцаа салган хоолоо идэв.
Харин Жонгүгт гэм хийсэн мэт мэдрэмж төрнө 10жилийн өмнө нас барсан тэр хайртыгаа хуурч байгаа мэт ямарч гэмгүй сэтгэл нь цайлган жаахан хүүхдийг ашиглаж өөрийгөө жаргалтай байлгаж буй мэдрэмж төрнө.
Жонгүг"ягаад залгхад утсаа аваагүй юм.
Чамайг надад сайн гэдгийг мэднэ гэхдээ ягаад би юм бэ?
Чи намайг өөртөө дурлуулч чадах уу? Чадна гэж бодож байвал би чамайг үлдсэн амьдарлынхаа турш хайрлах болно".
Жимин бүгдийг сонсож дуусаад
"Та надад амлаж чадах уу?"
Жонгүг"Тиймээ"
Жимин"Заавал таныг өөрчлөх болно".
Жонгүг Жиминий инээх нь дэндүү үзэгслэнтэй харгдах аж.Хайранд хил хязгаар тогтоох эрхийг хэнд ч өгөөгүй.
Хайр өөрөө л хязгаараа тогтооно.
Хэн нэгнийг зовоож байж уу
Хэн нэгнийг жаргааж байж уу
Хэн нэгнийг үхүүлч байж уу
гэдгийг хайр гэх үгний хязгаар л тогтоох юм.
ЗА тхээр их удаснаас болоод төсөөрчихсөн байна. ИХЭНХ утга санаагаа мартчихсан бололтой. САЙН уншаарай сэтгэгдлээ хэлхээ мартваа.
ТХГҮ бол энэ хоёрыг ч гсн салги шүү хха.
YOU ARE READING
Happyžonę [S2]
RomanceЭнэ хайр гэжүү? Хайр жаргалтай төгсдгүй гэжүү Бүх үлгэр жаргалтай төгсдөггүй Гхдээ үлгэр бүхэн жаргалтай төгсдөг. 2018.12.28