Am sfarsit prin a fugi dupa ce i-am retezat gatul.O sange,elixirul tineretii mele.Imi placea sa imi chinui prada,dar acest baiat,avea ceva ca m-ar fi facut sa il omor si a 2 a oara.Clever Sewater,baiatul primarului,baiatul cool din scoala si tot baiatul care imi oferise prima data un joint apoi si-a batut joc de mine cu prietenii sai.El a fost primul ucis din grupul sau de prieteni,mai aveam 4,urma sa fie floare la ureche.Inca de mica am dezvoltat o pasiune pentru sange,care s-a transformat in ceva mult mai grav dupa ce am crescut.Fusesem parasita de parinti inca de la varsta de 2 ani.Crescusem intr-un orfelinat impreuna cu alti 23 de copii.Traiul de acolo era destul de greu,iar daca voiai sa fii in siguranta trebuia sa te impui.Dupa ce am omorat-o pe Lea,fata care imi furase papusa,am fost trimisa la ospiciu,pe motiv ca aveam doar 7 ani si nu puteam infunda inchisoarea.Toti au fost atat de socati dupa ce am ucis-o,eu doar lingeam cutitul de bucatarie ca pe o mare acadea.Ha ha.Nici macar nu mi-a parut rau ca am facut-o.In prima zi la ospiciu am facut cunostiinta cu niste oameni destul de dubiosi,dar care aveau aceeasi culoare a pielii ca mine.Am aflat ca eu eram rezultatul dragostei dintre un vampir si un om.Nu eram nebuna,eram doar dornica de sange.M-au adopat,ei fiind amandoi vampiri.De aici incepea adevarata mea viata,mai bine spus dubla viata: de om si de vampir.