-Sunt Sally Addams,am 16 ani,imi place sa
ucid.Ranjetul de pe fata mea speria orice om normal pe o raza de 2 km.
-Buna Sally.Au spus in cor restul criminalilor cu care eram nevoita sa stau 2 ore in fiecare miercuri.
Toti erau vampiri,eu eram singura conceputa din om si vampir.Parintii mei adoptivi nu reusisera sa-mi potoleasca setea pentru sange asa ca au recurs la acest rahat de grup.
-Sally?
Gandurile mi-au fost intrerupte de Jamie,coordonatorul grupului:
-Uhm,da?
-Ai auzit ultima intrebare?m-a intrebat el.
-Nu,eram prea atenta sa adulmec oamenii care trec pe langae
capela.Mmm,sange proaspat yummy
-Sally sa nu faci vreo...
Deja disparusem,era atat de amuzant ca sperii 20 de vampiri,dar niciunul nu se incumeta sa se puna cu mine.Pentru doar 16 ani aveam mult mai multa putere decat toti la un loc.
-Ca sa nu ziceti ca sunt egoista v-am pastrat si voua ceva.
Am aruncat capul pradei mele in mijlocul lor.Jamie a facut ochii mari cat cepele
-Sally?!Uciderea oamenilor nu face decat sa sporeasca atentia locuitorilor si riscam sa fim descoperiti.
-Ma lasi?Un cadavru in plus.Nu e mare chestie
Restul orei a trecut atat de greu mai ales ca Jamie a dezbatut un subiect fragil pentru mine:parintii mei naturali.
Oare mama cum arata?Avea aceeasi ochi negri scanteietori ca mine?Oare tata avea aceeasi putere ca mine?Intrebarile astea ma macinau destul de rau si mi-as fi dorit sa stiu daca ei inca traiesc.