İŞARET

138 4 0
                                    

-Hadii annee makyajını tamamlamayı kesip valizleri indirmemize yarım edicekmisin(!)?

-Hemen geliyorumm

    Artık yeni bir hayata adım atıyorduk,bir dağın eteğinde büyük dedemden kalma üç katlı bir eve taşınıcaktık yeni düzen yeni arkadaşlar yeni bir hayat bizi bekliyordu peki ya her şey beklediğimiz gibi gidicek miydi?

     Sanırım eve varmıştık, valizleri taşıyacak halim bile yoktu evdeki toza aldırış etmeden bulduğum ilk koltuğa uzandım, iki dakikalığına gözlerimi kapatmayı denedim ve gözlerimi kapattıp açtığımda tavandaki işaret dikkatimi çekti kömür karası renginde dört köşeyi tam ortada birleştirmiş ve hiç bilmediğim bir dilde bir şeyler yazıyordu aldırış etmeden açlığımı yatıştırmak için mutfaktan yiyecek bir şeyler buldum. Belli edemesemde bu evde tuhafıma kaçan bir şeyler vardı.

   Her lise iki öğrencisinin yaptığı gibi haftanın beş günü gitmem gereken bir okulum vardı ve okula gitmeyi istemiyordum eski okulumdaki Marry'i şimdiden özlemeye başladım o benim ilk ve tek kız arkadaşımdı peki ya bu okulda arkadaş edinebilicek miyim?

   Her şey düşündüğüm gibiydi sabah kalktım kahvaltımı yapıp şu sapsarı ve üsünte school bus yazan iğrenç bir otobüs beni evimden almaya geldi, tahmin edemediğim tek şey okulumun bu kadar güzel olmasıydı özel okuldan sanırım hiç bir farklı yoktu aslında bu kadar lükse alışkın olmadığımı söyleyebilirim şimdi derin bir nefes alıp sakin bir şekilde sınıfıma giriyordumki ''Bu bir şaka olmalı'' dedim içimden.

ACABA CAROLİNE'I BU KADAR ŞAŞIRTAN NEYDİ BİRAZ ZAMAN GEÇSİN DEVAMI GELİYOR :*

İŞARETHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin